با وجود اینکه تمرین امروز (شنبه) استقلال قرار بود پشت درهای بسته برگزار شود، اما ۱۵ هوادار این تیم مقابل در ورودی ورزشگاه آزادی حضور یافته بودند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین تیم فوتبال استقلال برای دیدار برابر نفت تهران در هفته نخست لیگ برتر از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (شنبه) در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی بدون حضور خبرنگاران و تماشاگران برگزار شد.

* سیدمجید حسینی تنها غایب تمرین استقلال بود. این بازیکن مدتی است در تمرینات استقلال حضور ندارد.

* با وجود اینکه اعلام شده بود، تمرین پشت درهای بسته برگزار خواهد شد، اما حدود ۱۵ نفر از هواداران استقلال مقابل در اصلی ورزشگاه آزادی حضور یافته بودند تا بلکه بتوانند تمرین تیم محبوب‌شان را از نزدیک تماشا کنند، اما اجازه ورود به آنها داده نشد. تنها تعدادی از لیدرهای تیم در محل تمرین حضور داشتند.

* پیش از اینکه تمرین آغاز شود، علیرضا منصوریان تمام بازیکنان را در اتاق خود در رختکن جمع کرد و دقایقی برای آنها در خصوص تمرین امروز و همچنین دیدار با نفت صحبت‌هایی انجام داد.

* بازیکنان ابتدا زیر نظر استیو جونز، مربی بدنساز انگلیسی خود را گرم کردند و سپس برای کارهای تاکتیکی، بازیکنان در اختیار کادر فنی قرار گرفتند. در این بخش بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند که مدافعان و هافبک‌های دفاعی زیر نظر محمد خرمگاه و علی چینی و هافبک‌های نفوذی و مهاجمان زیر نظر علیرضا منصوریان تمرینات اختصاصی انجام دادند.

* حمید بابازاده برای دروازه‌بانان استقلال تمرینات اختصاصی در نظر گرفته بود.

* منصور پورحیدری و نصرالله عبداللهی از نزدیک نظاره‌گر تمرین بودند. سرپرست تیم استقلال پس از چند دقیقه محل تمرین را ترک کرد.

* امین حاج‌محمدی، مدافع استقلال همراه پدرش در تمرین حضور پیدا کرده بود.

* دکتر امین نوروزی، معاون پزشکی باشگاه استقلال یکی از حاضرین در محل تمرین آبی‌پوشان بود.

* آخرین تمرین تیم استقلال پیش از دیدار مقابل نفت فردا (یکشنبه) برگزار شده و سپس بازیکنان برای برگزاری اردو راهی هتل آکادمی خواهند شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.