کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

روز نخست از مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های جهان با شکست نمایندگان ایران، قطر و پرتغال همراه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات فوتسال بین قاره‌ای از جمعه شب به میزبانی کشور قطر آغاز شد که این رقابتها با برتری دو نماینده کشور اسپانیا همراه بود.

در گروه اول این مسابقات تیم تاسیسات دریایی نماینده ایران با نتیجه ۲ به ۴ بازی را به بارسلونا اسپانیا واگذار کرد تا برای صعود به دو بازی آینده چشم داشته باشد. هرچند وحید شمسایی سرمربی تاسیسات تاکید کرده است که نتیجه گیری در این مسابقات برایش در اولویت نیست.

در دیگر دیدار این گروه تیم دینامو مسکو روسیه توانست با نتیجه ۳ بر ۲ برابر کارلوس باربوسا برزیل به برتری برسد.

با نتایج به دست آمده در گروه اول، تیم‌های بارسلونا و دینامو با سه امتیاز در رده اول و دوم هستند و کارلوس باربوسا و تاسیسات هم بدون امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار گرفتند.

در گروه دوم اینترموویستار دیگر نماینده اسپانیا در جام باشگاه‌های جهان موفق شد با نتیجه ۲ بر یک مقابل الریان قطر میزبان مسابقات به برتری برسد.

تیم مگنوس برزیل هم در این گروه توانست با نتیجه ۴ بر ۲ تیم اسپورتینگ لیسبون پرتغال را شکست بدهد و صدرنشین این گروه بشود.

تیم تاسیسات دریایی از ساعت ۰۰:۱۵ بامداد یکشنبه به وقت تهران در دومین دیدار خود به مصاف کارلوس باربوسای برزیل خواهد رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.