جلسات مربوط به تهیه مدارک مربوط به حرفه‌ای‌سازی باشگاه پرسپولیس از چندی پیش آغاز شده و ترجمه‌ای از دفترچه و دستورالعمل‌های AFC در اختیار کمیته‌های باشگاه قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، جلسات مربوط به حرفه‌ای‌سازی باشگاه از چندی پیش در مجموعه پرسپولیس آغاز شده و در این ارتباط چند جلسه کاری به ریاست سرپرست باشگاه پرسپولیس تشکیل شده است.

در همین ارتباط بخش بین‌الملل باشگاه ترجمه‌ای از دفترچه حرفه‌ای‌سازی و آخرین دستورالعمل‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا را در اختیار کمیته‌های مختلف قرار داده است. همچنین در جریان این جلسات نسبت به زمان‌بندی اقدامات گوناگون صورت گرفت تا هر بخش برای انجام به موقع اقدامات مورد نظر خود را با این زمان‌بندی بسنجد.

زمان دقیق برای مهلت پایانی ارسال مدارک به AFC که در شهریور ماه خواهد بود، از سوی کنفدراسیون مشخص خواهد شد ولی در باشگاه پرسپولیس تلاش بر این است که مدارک قبل از آخرین فرصت تهیه و ارسال شود.

از جمله اقدامات باشگاه برای این دوره، معرفی مجموعه ورزشی شهید کاظمی به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهد بود. همچنین در جریان این جلسات، هماهنگی‌ها برای اقدامات اداری جهت حضور در جام قهرمانان آسیا صورت گرفته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.