صحبت های فلورنتینو پرس درباره باشگاه رئال مادرید از عناوین مهم روزنامه های ورزشی اسپانیاست.

به گزارش ایسنا، رییس باشگاه مادرید پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا از زین الدین زیدان تمجید کرد.

مارکا

تیتر نخست این روزنامه به فلورنتینو پرس اختصاص دارد. رییس باشگاه مادرید گفت: زیدان تاریخ باشگاه را با فتح این جام (یازدهمین قهرمانی در لیگ قهرمانان) تغییر داد. کریستیانو رونالدو شایسته دریافت توپ طلا است. قهرمان نشدن در لالیگا با بیش از ۹۰ امتیاز عادی نیست.

این نشریه به صحبت های خوان فران اشاره کرد. بازیکن اتلتیکو مادرید گفت: گابی روزی جام قهرمانی را در لیگ قهرمانان بالای سر خواهد برد.

سخنان پائو گسول درباره شرکت نکردن در ریو از عناوین این روزنامه است. بسکتبالیست اسپانیایی گفت: ترجیح می دهم به خاطر زیکا به المپیک ریو نروم. سلامتی ورزشکاران از همه چیز مهم‌تر است.

موندودپورتیوو

تیتر نخست این روزنامه به دو بازیکن سویا اختصاص دارد. باشگاه بارسلونا با مدیر برنامه کریچوایک درباره شرایط این بازیکن صحبت کرد اما هدف اصلی این باشگاه جذب کوین گامیرو، مهاجم سویا است. تیم آندلسی حاضر به مذاکره نیست.

این نشریه به وضعیت آدریانو و دنی آلوس اشاره کرد. آدریانو با لاتزیو به توافق رسیده است. یونتووس نیز منتظر پاسخ مثبت آلوس است تا با مدافع برزیلی قرارداد امضا کند.

اعلام فهرست نهایی تیم ملی اسپانیا برای یورو ۲۰۱۶ فرانسه از عناوین این روزنامه است. ویسنته دل‌بوسکه امروز نام ۲۳ بازیکن را اعلام می کند.

آس

تیتر نخست این روزنامه به آلوارو موراتا اختصاص دارد. مهاجم یونتووس گفت: دوست دارم در رئال مادرید بازی کنم و با این تیم پیروز شوم.

این نشریه به جانشین دنی کارواخال اشاره کرد. هکتور بیرین جانشین مدافع آسیب دیده رئال مادرید در یورو ۲۰۱۶ شد.

این روزنامه به اتلتیکو مادرید اشاره کرد. باشگاه مادریدی برای جذب رضایت دیگو پابلو سیمئونه قصد دارد با گامیرو و الکساندر لاکازت (مهاجم لیون) قرارداد امضا کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.