کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت:‌در دقیقه ۱۵ فغانی باید به بازیکن استقلال کارت زرد می‌داد که این کار را نکرد.

رضا غیاثی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص قضاوت تیم داوری فینال جام حذفی گفت: بازی مشکل خاصی از نظر داوری در نیمه اول نداشت. تنها در دقیقه ۱۵ علیرضا فغانی باید به حنیف عمران‌زاده کارت زرد نشان می‌داد که این کار را نکرد.

وی درباره گل ذوب‌آهن و اینکه آیا این گل، گل به خودی بود یا نه، افزود: این گل توسط بازیکن ذوب‌آهن به ثمر رسیده و گل‌به خودی نیست چرا که توپ به تیر دروازه‌ برخورد کرده و بعد از آن به بازیکن استقلال خورده و گل شده و این گل، گل به خودی محسوب نمی شود.

غیاثی درباره کارت زردی که میثم مجیدی و رشید مظاهری از داور بازی گرفتند، افزود: بازیکنان ایرانی زیاد در کار داوری دخالت می‌کنند. داور هم باید به این ۲ بازیکن کارت می‌داد که کاملا درست بود. بازیکنان اصلا نباید با داور حرف بزنند اما بازیکنان ایرانی زیاده‌روی می‌کنند و داوران هم طبق قانون باید با این گونه بازیکنان برخورد کنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )