مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا که در فینال جام جهانی ۲۰۰۶ با زیدان درگیری فیزیکی داشت تاکید کرد در فینال امشب دوست دارد زیدان قهرمان شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از کالچیو مرکاتو، مارکو ماتراتزی مدافع جنجالی سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا و اینتر، در فینال جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان جنجال ساز شد. او با سخن زشتی که بر زبان آورد، زین الدین زیدان را وادار به واکنش کرد. کاپیتان وقت تیم ملی فوتبال فرانسه با ضربه سری که به این مدافع جنجالی زد، از زمین مسابقه اخراج شد اما حرف و حدیث زیادی در مورد این اتفاق به وجود آمد.

ماتراتزی اما در مورد فینال لیگ قهرمانان اروپا که امشب بین رئال مادرید و اتلتیکو مادرید برگزار می‌شود به صحبت پرداخت و گفت: در فینال لیگ قهرمانان اروپا طرفدار تیم زیدان خواهم بود زیرا دوست ندارم هوادار کسی باشم که مانع قهرمانی من در سری A شده است. دیگو سیمئونه چند سال پیش اجازه نداد در سری A قهرمان شوم. به همین خاطر دوست ندارم تیم او به پیروزی برسد.

ماتراتزی در ادامه سخنان خود به حمایت از ژوزه مورینیو پرداخت اما سخنان تندی را علیه رافائل بنیتس بر زبان آورد. او در این زمینه هم گفت: مورینیو مربی بسیار بزرگی است. او با اینتر افتخارات زیادی بدست آورد و احترام خاصی برای او قائل هستیم اما درباره رافائل بنیتس کافی است از بازیکنان رئال سوال کنید. تیمی مانند رئال به مربی بزرگی مانند زیدان نیاز دارد نه بنیتس.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.