سرمربی تیم فوتبال العین امارات گفت: من به تیم خودم خوش بین هستم و امیدوارم در بازی فردا بتوانیم به پیروزی دست یابیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس زلاتکو دالیچ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های العین و ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی سختی را پیش رو داریم اما برای صعود نیاز داریم که به پیروزی برسیم هرچند که سه روز پیش بازی دشواری را برگزار کردیم که به وقت اضافه کشیده شد و به نوعی بازیکنانم خسته هستند اما چاره‌ای جز پیروزی نداریم من خوش بین هستم و امیدوارم فردا بتوانیم نتیجه لازم را بدست آوریم.

وی در مورد اینکه ذوب آهن را چگونه ارزیابی می‌کند تاکید کرد: به هر حال تیم‌هایی که به جمع ۱۶ تیم برتر مسابقات اضافه می‌شوند ضعیف نیستند. ذوب آهن هم از این موضوع مستثنی نیست آن‌ها تیم خوبی دارند که پاس دادن از جمله نکات مثبت این تیم است. ذوب آهن از تیم‌های خوب و برتر ایران به حساب می‌آید اما با تمام احترامی که برای آن‌ها قائلم فردا به دنبال پیروزی خواهیم بود ما در دیدار رفت هم عملکرد خوبی داشتیم و می‌توانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم که متاسفانه روی اشتباه گل تساوی را دریافت کردیم.

سرمربی تیم فوتبال العین در مورد اینکه هوا در امارات شرجی بود اما ذوب آهن در نیمه دوم توانست بازی خوبی را به نمایش بگذارد گفت: معتقدم که ما روی یک اشتباه گل خوردیم به نظر من ‌آب و هوا برای هر دو تیم یکسان است و فرقی نمی‌کند امیدوارم فردا درجه هوا کمی کاهش یابد و شاهد بازی خوبی باشیم.

دالیچ تاکید کرد: من با تیم‌های الهلال و العین به ایران آمدم و هیچ گاه شکست نخوردم امیدوارم در بازی فردا هم این اتفاق رخ ندهد تا رکوردم پا برجا باشد.

سرمربی کروات العین در خصوص برانکو ایوانکویچ یادآور شد: ما در کرواسی در یک شهر هستیم و امیدوارم در دو سه روز ‌آینده این مربی خوب را ببینم.

وی در مورد اینکه بازیکنان تیمش قراردادهای چندین برابری نسبت به ذوب آهن دارند و این موضوع را چگونه ارزیابی می‌کند گفت: معتقدم که قرارداد بازیکن نمی‌تواند روی عملکرد او در زمین مسابقه تاثیرگذار باشد.

در ادامه کنفرانس همچنین مدافع العین محمد احمد در مورد بازی فردا خاطرنشان کرد: بازی سختی را پیش رو داریم اما امیدوارم که پیروز میدان باشیم چرا که برای برد هم وارد زمین می‌شویم.

وی در مورد اینکه آیا شناختی از بازیکنان ذوب آهن دارد گفت: من هیچ یک از بازیکنان ذوب آ‌هن را نمی‌شناسم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.