تبریز - سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: برابر النصر باید تمرکز کنیم تا گل نخوریم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی بعداز ظهر امروز دوشنبه در نشست خبری قبل از بازی تراکتورسازی با النصر امارات به خبرنگاران گفت: هدف گل زنی است و البته باید در بازی فردا اجازه ندهیم که گل بخوریم چراکه در آن صورت کار سخت می شود.

وی با بیان اینکه النصر تیم با برنامه ای است، گفت: النصر در ۵۰ متر جلو تیم بسیار خطرناکی است و باید تلاش کنیم که از ابتدای بازی قدرت تاکتیکی خود را به حریف دیکته کنیم.

قلعه نویی با اشاره به اینکه مطمئن هستم اگر گل نخوریم حتما صعود خواهیم کرد، افزود: امیدوارم فردا هم بازی خوبی برگزار شود و بیش از ۹۰ هزار نفر به ورزشگاه بیایند.

وی ادامه داد: امیدوارم خدا و اهل بیت به ما کمک کنند تا پیروز بازی شویم و هم به مرحله بعد صعود کنیم و هم دل طرفداران پرشور تراکتور را خوشحال کنیم.

قلعه نویی با تاکید بر اینکه هدف اصلی در بازی فردا گل زدن و گل نخوردن است، ادامه داد: ما این توانایی را داریم و به بازیکنان تیمم اعتقاد دارم.

دیدار دو تیم تراکتورسازی و النصر فردا از ساعت ۲۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود. دیدار رفت این دیدار با نتیجه چهار بر یک به نفع تیم اماراتی به پایان رسیده بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.