مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: اکنون با سه گزینه صحبت کردیم و از آن‌ها برنامه گرفتیم. منتظر هستیم تا ماحصل مذاکرات را در هیات مدیره بیان کنیم و تصمیم نهایی را برای انتخاب سرمربی بگیریم.

علیرضا اژدری‌زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ در مورد شرایط انتخاب سرمربی برای فولاد خوزستان گفت: تاکنون با سه گزینه صحبت کردیم و از آن‌ها برنامه گرفتیم منتظر هستیم تا ماحصل مذاکرات را در هیات مدیره بیان کنیم و تصمیم نهایی را بگیریم که یا فردی از این سه گزینه سرمربی شود یا اینکه سراغ گزینه‌های دیگر برویم. فعلا گزینه های ما نعیم سعداوی، صمد مرفاوی و سید کوروش موسوی هستند.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در مورد اینکه آیا برای جذب و تمدید قرارداد بازیکنان اقدامی انجام داده است تصریح کرد: فعلا به دنبال مشخص کردن سرمربی هستیم تا پس از آن براساس سیاسیت باشگاه و نظر مربی در رابطه با جذب بازیکن اقدام کنیم.

وی در مورد وضعیت سه بازیکن خارجی فولاد (چاگو، مساریچ و کوئماها) گفت: قرارداد این بازیکنان به اتمام رسیده و شرایط ادامه کار آن‌ها بستگی به نظر سرمربی جدید و نقدینگی باشگاه دارد. البته محدودیتی در جذب بازیکن نیست. مهره‌های زیادی در فوتبال ایران حضور دارند که می‌تواند آن ها را به تیم آورد.

مدیرعامل باشگاه فولاد در رابطه با اینکه گفته می‌شود هیات مدیره باشگاه بابت قطع همکاری با ساسان انصاری ناراحت شده‌اند و نسبت به این موضوع انتقاد دارند و اینکه گفته می‌شود این بازیکن با استقلال به توافق رسیده است خاطرنشان کرد: برای عقد قرارداد نیاز به رضایت دو طرف معامله است. وقتی یک طرف موافق است و یک طرف مخالف توافقی حاصل نمی‌شود. قرارداد انصاری توافقی بود و بندی در آن با محور مجوز جدایی وجود داشت. هیچ کسی راضی به از دست دادن بازیکنی مثل انصاری نیست اما این مسئله در فوتبال پیش می‌آید. به هر حال در قرارداد این بازیکن بندی برای جدایی وجود داشت که او با بر اساس آن می‌تواند جدا شود و تیم جدیدش را انتخاب کند.

وی در رابطه با بحث حضور سروش رفیعی در فولاد و اینکه چه زمانی خدمت او به پایان می‌رسد اظهار داشت: اجازه بدهید بازی تراکتورسازی مقابل النصر به اتمام برسد تا سپس در این مورد تصمیم بگیریم. فعلا قصد صحبت در این مورد را نداریم تا این بازیکن بتواند با تمرکز و جدیت برای تیمش بازی کند. پس از این مسابقه در این مورد صحبت می‌کنیم.

اژدری‌زاده در مورد اینکه رفیعی چقدر با فولاد قرارداد دارد اظهار داشت: او سه سال با ما قرارداد دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.