سرمربی تیم فوتبال گسترش تبریز گفت: از پیمنتا تشکر ویژه‌ای می‌کنم که در انتقال خسوس به گسترش فولاد نقش ویژه‌ای داشت.

فراز کمالوند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌درباره حضور خسوس دروازه‌بان برزیلی جدید گسترش فولاد تبریز گفت: من یک مسافرت خارج از کشور به مقصد اسپانیا داشتم اما به دلیل فصل نقل و انتقالات سفرم را عقب انداختم تا باشگاه به مشکل برنخورد. البته باید از حمایت‌های جناب آقای زنوزی مالک باشگاه و آقای سمندر مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تشکر کنم که به خوبی به ما کمک می‌کنند.

وی ادامه داد: ما نقل و انتقالات را خوب شروع کردیم به طوری که دو بازیکن خوب را به تیم اضافه کردیم. خسوس روز شنبه با ما قرارداد امضا کرد که در تیم قهرمان حضور داشت و منصور ابراهیم‌زاده هم که از بازیکنان خوب و بومی تبریز است به ما ملحق شد. البته باید از نقش پر رنگ پیمنتا در انتقال خسوس به گسترش فولاد هم تشکر کنم چرا که او نقش زیادی در این انتقال داشت و زحمت زیادی برای این مسئله کشید. فکر می‌کنم تا هفته آینده ما بتوانیم حدود ۷۵ درصد از خواسته‌هایمان را در نقل وانتقالات اجرایی کنیم.

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: هفته ‌آینده هم به تبریز می‌روم تا جلسه‌ای با مدیرعامل باشگاه داشته باشم تا برنامه‌های خودم را به وی تقدیم کنم. بحث اردوی قبل از مسابقات است که این مسئله با هماهنگی مدیرعامل باشگاه اعلام خواهد شد چرا که ما درخواست یک اردوی خارجی داریم و می‌خواهیم در این اردو چند بازی سنگین انجام دهیم تا بازیکنان به مرحله آمادگی برسند. وقتی که برنامه ها با مدیر باشگاه هماهنگ شد بعد از آن به مسافرت ۱۰ روزه خودم به اسپانیا خواهم رفت.

کمالوند در پایان اظهار داشت: ما با یکسری از بازیکنان مثل محمد امین درویشی و داریوش شجاعیان قرارداد داریم و با بازیکنی مثل باتیستا هم قبل از سفر به برزیل تمدید کردیم. این اهم برنامه‌های گسترش فولاد در فصل نقل و انتقالات در چند روز گذشته بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.