کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در دو بازی آینده هر چه داریم می‌گذاریم تا امتیازات این بازی‌ها را بگیریم چرا که این دو بازی برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد.

علی‎اصغر عاشوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: خوشبختانه پس از چند بازی که مقداری روند تیم‌مان خوب نبود و خوب حمله نمی‌کردیم و خوب نیز در زمین همدیگر را پیدا نمی‌کردیم، در بازی با راه‌آهن به خود آمدیم و بازیکنان نیز حساسیت بالای بازی را درک کردند و با یک بازی روان، توانستیم سه امتیاز مهم خانگی را به‎ دست آوریم.

وی ابراز امیداوری کرد: ان‌شاءالله بتوانیم این روندی را که در بازی با راه‌آهن دوباره آغاز کردیم، باز هم ادامه دهیم و از بازی پدیده نیز سربلند بیرون آییم.

این بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این‌که دو بازی باقی‌مانده برای ما حکم فینال را دارد، افزود: بازی با پدیده و ذوب‌آهن برای ما مرگ و زندگی است و سعی می‌کنیم هر چه داریم بگذاریم تا امتیازات کامل این دو بازی را نیز بگیریم.

او در خصوص تمرینات و آمادگی خود و سایر بازیکنان نیز عنوان کرد: آمادگی‌مان بسیار مطلوب است و تمام بازیکنان هر کاری که دارند رها و فکرشان را معطوف این دو بازی کرده‌اند. تمرینات نیز با توجه به برد خوبی که مقابل راه‌آهن کسب کردیم، بسیار پرنشاط دنبال می‌شود.

عاشوری در خصوص شانس قهرمانی تیمش، گفت: در وهله اول باید بگویم هر دو بازی باقی‌مانده برای هر سه تیم مدعی می‎تواند سخت باشد و نمی‎توان گفت کدام بازی آسان یا کدام سخت است اما روی‎هم رفته با توجه به بازی‎های باقی‌مانده، می‎بینیم که پرسپولیس و استقلال با تیم‎هایی بازی دارند که تیم‎های خوب و جان‎داری هستند.

وی افزود: استقلال با تراکتوری بازی دارد که خود شانس کسب سهمیه آسیایی دارد و از طرفی سرمربی این تیم آقای قلعه‎نویی است که انگیزه بسیاری در مقابل تیم سابق خود خواهد داشت.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان اضافه کرد: از طرف دیگر، پرسپولیس نیز با گسترش فولادی بازی دارد که در چند وقت اخیر نشان داده، تیم پرمهره و بسیار خوبی است و به نظرم با این شرایط ما شانس خوبی داشته باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به بی‎اهمیت بودن دو بازی باقی‌مانده به لحاظ امتیازی برای پدیده و ذوب‎آهن آیا این شانس خوبی برای استقلال خوزستان نیست، تصریح کرد: این موضوع از یک لحاظ نیز ممکن است به ضرر ما باشد چرا که این تیم‎ها بدون هیچ استرسی در مقابل ما قرار خواهند گرفت و ما با توجه به این که استرس برد خواهیم داشت، شاید کار کمی برای‎مان سخت شود.

بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان در این‎ باره افزود: با وجود این، ارزش کار ما زمانی مشخص خواهد شد که بتوانیم از این سختی‎ها سربلند بیرون بیاییم. در غیر این ‎صورت به نظرم تیم دیگری قهرمان شود بهتر است.

وی در پاسخ به این سوال که، تنها بازیکنی از استقلال خوزستان است که توسط کی‌روش به اردوی تیم‎ملی نیز دعوت شد و این که آیا در ابتدای فصل فکر می‎کرد در اولین سال حضور در بالاترین سطح کشور بتواند به تیم‎ملی دعوت شود، بیان کرد: در ابتدا باید بگویم من از روز اولی که به استقلال آمدم تمریناتم، افکارم و انگیزه‎ام بسیار بیشتر شده است‎. همچنین مطمئنم بازیکنان دیگری از تیم ما نیز این پتانسیل را دارند که در کنار من در تیم‎ملی باشند چرا که واقعاً حق‌شان است و جایگاه تیم نیز این را اثبات می‎کند.

عاشوری افزود: من از ۹ سالگی که فوتبال را به صورت حرفه‎ای آغاز کردم، آرزو و هدفم این بود که روزی به تیم‎ملی دعوت شوم ولی راستش را بخواهید فکر نمی‎کردم در اولین سال حضور در لیگ برتر به این آرزو و هدف برسم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.