هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در دو بازی آینده هر چه داریم می‌گذاریم تا امتیازات این بازی‌ها را بگیریم چرا که این دو بازی برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد.

علی‎اصغر عاشوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: خوشبختانه پس از چند بازی که مقداری روند تیم‌مان خوب نبود و خوب حمله نمی‌کردیم و خوب نیز در زمین همدیگر را پیدا نمی‌کردیم، در بازی با راه‌آهن به خود آمدیم و بازیکنان نیز حساسیت بالای بازی را درک کردند و با یک بازی روان، توانستیم سه امتیاز مهم خانگی را به‎ دست آوریم.

وی ابراز امیداوری کرد: ان‌شاءالله بتوانیم این روندی را که در بازی با راه‌آهن دوباره آغاز کردیم، باز هم ادامه دهیم و از بازی پدیده نیز سربلند بیرون آییم.

این بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این‌که دو بازی باقی‌مانده برای ما حکم فینال را دارد، افزود: بازی با پدیده و ذوب‌آهن برای ما مرگ و زندگی است و سعی می‌کنیم هر چه داریم بگذاریم تا امتیازات کامل این دو بازی را نیز بگیریم.

او در خصوص تمرینات و آمادگی خود و سایر بازیکنان نیز عنوان کرد: آمادگی‌مان بسیار مطلوب است و تمام بازیکنان هر کاری که دارند رها و فکرشان را معطوف این دو بازی کرده‌اند. تمرینات نیز با توجه به برد خوبی که مقابل راه‌آهن کسب کردیم، بسیار پرنشاط دنبال می‌شود.

عاشوری در خصوص شانس قهرمانی تیمش، گفت: در وهله اول باید بگویم هر دو بازی باقی‌مانده برای هر سه تیم مدعی می‎تواند سخت باشد و نمی‎توان گفت کدام بازی آسان یا کدام سخت است اما روی‎هم رفته با توجه به بازی‎های باقی‌مانده، می‎بینیم که پرسپولیس و استقلال با تیم‎هایی بازی دارند که تیم‎های خوب و جان‎داری هستند.

وی افزود: استقلال با تراکتوری بازی دارد که خود شانس کسب سهمیه آسیایی دارد و از طرفی سرمربی این تیم آقای قلعه‎نویی است که انگیزه بسیاری در مقابل تیم سابق خود خواهد داشت.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان اضافه کرد: از طرف دیگر، پرسپولیس نیز با گسترش فولادی بازی دارد که در چند وقت اخیر نشان داده، تیم پرمهره و بسیار خوبی است و به نظرم با این شرایط ما شانس خوبی داشته باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به بی‎اهمیت بودن دو بازی باقی‌مانده به لحاظ امتیازی برای پدیده و ذوب‎آهن آیا این شانس خوبی برای استقلال خوزستان نیست، تصریح کرد: این موضوع از یک لحاظ نیز ممکن است به ضرر ما باشد چرا که این تیم‎ها بدون هیچ استرسی در مقابل ما قرار خواهند گرفت و ما با توجه به این که استرس برد خواهیم داشت، شاید کار کمی برای‎مان سخت شود.

بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان در این‎ باره افزود: با وجود این، ارزش کار ما زمانی مشخص خواهد شد که بتوانیم از این سختی‎ها سربلند بیرون بیاییم. در غیر این ‎صورت به نظرم تیم دیگری قهرمان شود بهتر است.

وی در پاسخ به این سوال که، تنها بازیکنی از استقلال خوزستان است که توسط کی‌روش به اردوی تیم‎ملی نیز دعوت شد و این که آیا در ابتدای فصل فکر می‎کرد در اولین سال حضور در بالاترین سطح کشور بتواند به تیم‎ملی دعوت شود، بیان کرد: در ابتدا باید بگویم من از روز اولی که به استقلال آمدم تمریناتم، افکارم و انگیزه‎ام بسیار بیشتر شده است‎. همچنین مطمئنم بازیکنان دیگری از تیم ما نیز این پتانسیل را دارند که در کنار من در تیم‎ملی باشند چرا که واقعاً حق‌شان است و جایگاه تیم نیز این را اثبات می‎کند.

عاشوری افزود: من از ۹ سالگی که فوتبال را به صورت حرفه‎ای آغاز کردم، آرزو و هدفم این بود که روزی به تیم‎ملی دعوت شوم ولی راستش را بخواهید فکر نمی‎کردم در اولین سال حضور در لیگ برتر به این آرزو و هدف برسم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.