سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید با ابراز خرسندی از عملکرد تیمش در ورزشگاه آنتوئتا، پیروزی آنها و تحت‌فشار قرار گرفتن‌شان برابر سوسیه‌داد را مهمترین چیز دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان در واکنش به پیروزی یک بر صفر روز گذشته (شنبه) رئال مادرید در خانه رئال‌سوسیه‌داد که با گل دیرهنگام (دقیقه ۸۰) گرث بیل رقم خورد و دهمین پیروزی متوالی کهکشانی‌ها را در لالیگا به ثبت رساند، گفت: ما تحت‌فشار قرار گرفتیم و جنگیدیم. ما تا پایان بازی برابر تیمی که عملکرد خوبی داشت، تلاش کردیم و در نهایت یک بار دیگر سه امتیاز را گرفتیم. من از عملکرد تیمم راضی‌ام. کارمان را انجام داده‌ایم و این مهمترین چیز است. مهم این است که سه امتیاز را گرفته‌ایم، چون اگر این امتیازات را نمی‌گرفتیم، ماندن در کورس قهرمانی لالیگا برای‌مان بسیار سخت می‌شد. حالا باید خوب استراحت کنیم و برای بازی روز چهارشنبه برابر منچسترسیتی آماده شویم.

زیدان در تمجید از گرث بیل، بال ولزی تیمش که تک گل بازی را زد هم گفت: برای بیل خوشحالم، چون او امسال درگیر مصدومیت‌های فراوانی بوده است. زمانی که بیل حالش خوب باشد و گل بزند، هم برای خودش خوشحال می‌شوم و هم برای تیم. گرث در این فصل مشکلاتی داشت، اما او درست مانند رونالدو توانست با آن مشکلات دست و پنجه نرم کند و به بازی‌‌هایش ادامه دهد. او می‌تواند بازی‌های فراوانی انجام دهد. او این اواخر از نظر فیزیکی پیشرفت خوبی داشته است. اینکه او در این بازی برای ما گلزنی کرد، نویدبخش اتفاقات خوبی برای بازی چهارشنبه است.

زیزو درباره روند ریکاوری کریستیانو رونالدو و کریم بنزما، دو مهاجم مصدوم رئال مادرید که دو بازی اخیر این تیم را از دست داده‌اند، عنوان کرد: من آنها را برای بازی بعدی می‌خواهم و فکر می‌کنیم که آنها برای آن بازی آماده خواهند بود. من ترکیب اصلی تیمم را با توجه به بازی چهارشنبه انتخاب نکردم. فقط به این فکر می‌کردم که باید برخی از بازیکنان‌ ترکیب اصلی‌مان را تغییر دهیم و این تغییرات نتیجه داد.

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها درباره تحت‌فشار گرفتنش روی نیمکت رئال حین تماشای نبرد مردانش با سوسیه‌داد، اظهار داشت: من در این بازی همانقدر تحت‌فشار قرار گرفتم که در بازی‌های قبلی. زمانی که بازی آغاز می‌شود، من همیشه تنش دارم. نکته مثبت قضیه اما زمانی است که ما سه امتیاز را با کار تمام اعضای تیم‌مان کسب می‌کنیم. ما سه امتیاز را گرفتیم و مهم است که برای بازی روز چهارشنبه آماده شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.