سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: متاسفانه در تیم‌های اصفهانی بهای لازم به مربیان اصفهانی داده نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، قاسم زاغی‌نژاد پس از پیروزی ۲ بر یک سپاهان مقابل گسترش‌فولاد گفت: پیش‌بینی یک بازی سخت را می‌کردیم. قبل از بازی هم گفته بودیم گسترش از نظر فنی قابل احترام است و ۵۰ متر نیمه زمین را خیلی خوب پوشش می‌دهد و به خوبی حرکت می‌کند.

وی ادامه داد: بازیکنان گسترش با سرعت و قدرت بالا در مصاف‌های تن به تن و نفر به نفر ظاهر می‌شوند. شناخت خوبی از حریف داشتیم البته به خاطر درگیری در دو لیگ آسیا در ایران از لحاظ بدنی آماده نبودیم و اگر در شرایط خوبی بودیم با نتیجه بهتری بازی را می‌بردیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: مشکل همیشگی سپاهان از ابتدای لیگ که فرصت‌سوزی بوده است، در این مسابقه هم خودش را نشان داد.

زاغی‌نژاد در پاسخ به این سؤال که به غیر از ابراهیم‌زاده که در این سال‌ها توانسته خودش را به عنوان یک اصفهانی در تیم‌های اصفهانی ثابت کند، مربی دیگری این فرصت را به دست نیاورده حتی اگر شما در ۲ هفته باقیمانده هم با اختلاف بالا حریفان‌تان را شکست دهید شاید این فرصت به شما داده نشود، گفت: این موضوع قدمتی دیرینه در اصفهان دارد و متعلق به زمان من نیست. متاسفانه بهای لازم به مربیان اصفهانی داده نمی‌شود. البته صحبت در این زمینه در حیطه وظایف من نیست و مدیران باید پاسخگو باشند. از طرفی با دو بازی که من توانسته‌ام سپاهان را برنده کنم نمی‌توان قضاوت کرد.

وی افزود: اگر از ابتدای فصل در سپاهان آرامش حاکم بود و حواشی که گریبان ما را گرفته بود، وجود نداشت، جایگاه ما متفاوت بود. البته من عضو کوچکی از باشگاه هستم اما حمایت هواداران باعث موفقیت ما بود و به خاطر جایگاهی که سپاهان دارد شرمنده هواداران هستم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره اعتراض کمالوند به قضاوت داوران گفت: به عنوان یک مربی همیشه عادت دارم در حیطه وظایف خودم صحبت کنم و نمی‌خواهم پاسخی کلیشه‌ای بدهم اما همانطور که من به عنوان مربی و بازیکنان در زمین اشتباه می‌کنند داور هم می‌تواند اشتباه کند اگر بخواهیم اعتراض کنیم در بازی رفت در تبریز که یک بر صفر به گسترش باختیم پنالتی مسلم ما به گواه برنامه ۹۰ روی فاضلی گرفته نشد. چه بسا اگر آن پنالتی گل می‌شد در آن بازی هم بازنده نبودیم.

زاغی‌نژاد تصریح کرد: اشتباه داوری جزئی از بازی است و چون امروز برنده شده این را نمی‌گویم. چون در مرام و مسلک من نیست. از ابتدای فصل چیزی حدود ۱۴ امتیاز به خاطر اشتباهات داوری و به گواه برنامه ۹۰ از دست دادیم. اما باید در ۲ بازی آینده امید داشته باشیم و با پیروزی میدان را ترک کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.