رسانه‌های انگلیسی از پیوستن راجا ناینگولان هافبک رم و هنری میختاریان هافبک دورتموند به چلسی در تابستان خبر دادند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اکسپرس، چلسی فصل جدید را با هدایت آنتونیو کونته آغاز خواهد کرد و به همین منظور قصد دارد با خانه تکانی اساسی فصل ضعیف خود را به دست فراموشی بسپارد. عدم حضور در لیگ قهرمانان لیگ اروپا باعث خواهد شد تا چلسی بدون فشار خاصی تیم خوبی برای فصل بعد ببندد.

رسانه‌های انگلیسی از جمله اکسپرس خبر دادند شرایط بحرانی در این تیم لندنی مسئولان آن را وا داشته است تا خیلی زود نسبت به خرید بازیکن جدید برای فصل آتی اقدام کنند. به همین خاطر راجا ناینگولان هافبک بلژیکی رم در صدر فهرست خرید کونته برای چلسی در فصل آینده قرار دارد.

طبق این گزارش آبی‌ها برای این انتقال ۲۸ میلیون پوند خواهند پرداخت و یک قرارداد ۵ ساله بسته خواهد شد. اگر این اتفاق به صورت رسمی رخ دهد این بازیکن اولین خرید کونته در چلسی است. البته این مربی ایتالیایی تلاش‌هایی نیز برای جذب بونوچی از یوونتوس، تیم سابق خود برای چلسی آغاز کرده است که البته با پاسخ قاطع یوونتوس روبرو شده و این باشگاه اعلام کرده است به مدافع خود اجازه ترک تورین را نمی‌دهد.

در این بین هنریک میختاریان از دورتموند نیز دیگر بازیکنی است که نظر کونته را به خود جلب کرده است و گفته می‌شود این بازیکن نیز در تابستان خرید دیگری برای چلسی خواهد بود. هر چند سخت به نظر می‌رسد دورتموند اجازه جدایی هافبک خلاق خود را به آسانی بدهد.

چلسیروز دوشنبه باید در لیگ برتر در خانه برابر تاتنهام دیدار کند و در صورتی که تاتنهام شکست بخورد قهرمان لیگ برتر مشخص خواهد شد و لستر به بزرگترین افتخار تاریخ خود دست می‌یابد. در روزهای گذشته بازیکنان چلسی از جمله فابرگاس و هازارد تاکید کردند که دوست دارند تا لستر قهرمان لیگ برتر شود و تلاش می‌کنند تا تاتنهام را شکست دهند. دیدار رفت دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.