مهاجم برزیلی تیم فوتبال بارسلونا اعلام کرد در حال حاضر امکان ندارد که به تیم پیشین دوران بازیگری‌اش برگردد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نیمار می‌گوید تنها در شرایطی حاضر است بازگشتی احساسی به تیم سانتوس برزیل داشته باشد که مدیران فعلی این باشگاه همگی آن را ترک کرده باشند.

نیمار پیش از این بارها گفته بود که دوست دارد یک روز دوباره به سانتوس برگردد، اما از زمانی که مسئولان باشگاه به‌دلیل اختلافات‌شان با او بر سر مسائل مالی انتقالش به بارسلونا از وی و کاتالان‌ها شکایت کرده‌اند، مهاجم ۲۴ ساله آبی‌و‌اناری‌ها انگیزه‌اش را برای بازگشت به تیم پیشین دوران بازیگری‌اش از دست داده است.

نیمار که در فاصله‌ سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ سه سال متوالی به سانتوس برای کسب عنوان قهرمانی لیگ دسته اول فوتبال برزیل، یک قهرمانی در جام حذفی برزیل و یک قهرمانی در جام لیبرتادورس کمک کرد، سال ۲۰۱۳ انتقالی جنجالی به بارسلونا داشت که تا به امروز حواشی مربط به جنبه‌های مالی این جابه‌جایی ادامه داشته است و بخشی از این حواشی توسط مسئولان باشگاه سانتوس و اتهاماتی که آنها به خانواده نیمار نسبت داده‌اند، شکل گرفته است.

نیمار در این خصوص اظهار داشت: زمانی که سانتوس را ترک کردم در رختکن این تیم پیامی نوشتم که می‌گفت: من دارم می‌روم اما بازخواهم گشت. امروز اما با هیئت مدیره‌ای که سانتوس را اداره می‌کند، من هیچ انگیزه‌ای برای بازگشت به این باشگاه ندارم.

نیمار که دادگاهی در شهر سائوپائولوی برزیل دستور مصادره اموالش را برای مشخص شدن صحت اتهامات منتسب به او (فرار از پرداخت مالیات درآمدهایش)، صادر کرده است، تأکید کرد که او و پدرش هرگز مرتکب تخلف نشده‌اند.

وی افزود: تا کنون من و پدرم همه کارهای‌مان را در چارچوب قانون انجام داده‌ایم. من امیدوارم که این ماجرا هرچه سریع‌تر خاتمه پیدا کند و عدالت برقرار شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.