یک کارشناس داوری فوتبال گفت: داور دیدار پرسپولیس و ملوان با سوت‌های مکرر باعث شد کسی از بازی لذت نبرد.

جعفر خوشرو درباره دیدار تیم‌های ملوان و پرسپولیس به ایسنا گفت: دو تیم به دلیل حساسیت مسابقه یک بازی سرد، بی‌روح و خشن را به نمایش گذاشتند. کرمانشاهی داور بازی با اطلاع از این موضوع با سوت‌های مکرر و قطع مداوم بازی و حضور در تمام صحنه‌ها به دلیل ایجاد تاخیر در شروع مجدد بازی این تاکتیک را جهت کنترل مسابقه اتخاذ کرده بود تا تماشاچیان از دیدن این مسابقه لذت نبرند! هر چند او در کنترل مسابقه با دادن ۶ کارت زرد در نیمه اول موفق بود.

او افزود: متاسفانه کرمانشاهی از به همراه داشتن اسپری جهت حفظ فاصله در ضربات آزاد کوتاهی کرده بود که باید کمیته داوران به این موضوع رسیدگی کند.

خوشرو ادامه داد: پاشنه آشیل قضاوت داور در دقیقه ۲+۴۵ بود؛ جایی که کمک داور اول خطای مشکوک بنگستون را در یک حمله موثر تیمی اعلام کرد و باعث تشنج نیمکت ذخیره و کادر فنی پرسپولیس شد تا کارتی دیگر نصیب نیمکت ذخیره آنان شود.

این کارشناس داوری همچنین گفت: کرمانشاهی در کنترل بازی و مدیریت ضربات آزاد و اجرای قوانین به درستی انجام وظیفه کرد و در اعلام دو ضربه پنالتی شجاعت به خرج داد. او باید در جاگیری‌هایش دقت بیشتری کند.

خوشرو افزود: در دقایق پایانی داور چهارم نباید تابلوی وقت اضافه را هنگام تعویض بازیکن نشان می‌داد زیرا باعث سوءتفاهم تماشاچیان شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.