شاگردان کارلوس کی روش نیمه اول دیدار برابر هند را در شرایطی با پیروزی به پایان رساندند که صاحب موقعیت های زیادی شدند اما فقط یک بار موفق شدند توسط کاپیتان حاجی صفی به گل برسند.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت های ۲۰۱۹ امارات از ساعت ۱۹ امروز پنجشنبه تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی میزبان تیم ملی هند بود که نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر میزبان به پایان رسید. احسان حاجی صفی در دقیقه ۳۲ از روی نقطه پنالتی برای ایران گل زد.

تیم ملی فوتبال ایران در این دیدار با ترکیب محمدرشید مظاهری، احسان حاج‌صفی(کاپیتان)، مرتضی پورعلی گنجی، امید ابراهیمی، وحید امیری، پژمان منتظری، سعید عزت‌اللهی، رامین رضاییان، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و سردار آزمون به میدان رفت.

در این دیدار که به قضاوت تیم ملی فوتبال ایران «وو مین تری» از ویتنام و در حضور بیش از ۳۰ هزار تماشاگر آغاز شد ملی پوشان کشورمان حملات پرتعدادی را روی دروازه حریف پی ریزی کردند و در چند موقعیت خوب می توانستند دروازه مهمان را باز کنند اما دفاع پرتعداد هند این اجازه را به آنها نداد.

در نیمه اول هندی ها نتوانستند خود را به دروازه ایران نزدیک کنند اما در مقابل شاگردان کی روش بارها در محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت شدند. اوج حملات ایران از دقیقه ۳۰ شروع شد که چند رفت و برگشت و کرنر خطرناک در نهایت منجر به گل شد.

در دقیقه ۳۲ این دیدار پس از آنکه ضربه سر سردار آزمون به تیر افقی دروازه برخورد کرد، توپ در برگشت به جهانبخش رسید و او در حرکت به سمت دروازه حریف درون محوطه جریمه با خطای مدافع هند متوقف شد که داور ویتنامی اعلام ضربه پنالتی کرد. این ضربه را احسان حاجی صفی کاپیتان ایران به گل تبدیل کرد.

هندی ها در قیقه ۴۳ تنها موقعیت خود را روی دروازه ایران ایجاد کردند که ضربه ایستگاهی از جناح راست این تیم را مدافع تیم ملی برگرداندند و تبدیل به یک ضد حمله کردند اما در خط حمله کم دقتی مهاجمان ایران اجازه نداد از این موقعیت استفاده شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.