مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال بارسلونا هم‌تیمی برزیلی‌اش را ملزم کرده است که در صورت پیروزی او و دیگر ملی‌پوشان اروگوئه برابر سلسائو برایش چیزی بخرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی اروگوئه در اولین بازی رسمی لوئیز سوارز برای این تیم از جام جهانی ۲۰۱۴ و ماجرای گاز گرفتن جورجو کیه‌لینی که برای وی محرومیت ۹ جلسه‌ای از همراهی آبی‌پوشان آمریکای جنوبی را به ارمغان آورد، روز جمعه در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در منطقه آمریکای جنوبی به مصاف تیم ملی برزیل می‌رود.

سوارز پیش از این بازی اعتراف کرد که با نیمار، کاپیتان تیم ملی برزیل که در بارسلونا هم‌تیمی اوست، شرط گذاشته هر یک از آنها که تیمش بازنده شد باید دیگری را یک وعده غذا میهمان کند.

سوارز که تیمش در جدول رده‌بندی بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ دو امتیاز بیشتر از برزیل دارد، با اشاره به بازی دو تیم که سلسائو در شهر رسیفه میزبان آن خواهد بود، گفت: من با نیمار شرط بسته‌ام و هر کسی که تیمش بازی را باخت باید دیگری را به یک همبرگر میهمان کند. نیمار برای من هم‌تیمی فوق‌العاده‌ای است و ما همیشه در بارسلونا با هم شوخی می‌کنیم. با این حال هر کسی که بازی را ببرد خوشحال‌تر خواهد بود. مهمتر از همه اینها اما این است که ما هم‌تیمی و با یکدیگر دوست هستیم.

مهاجم پیشین لیورپول ادامه داد: هر دوی ما تلاش خواهیم کرد که تمام تلاش‌مان را برای تیم ملی کشورمان انجام دهیم. نیمار مرا به خوبی می‌شناسد، اما من هم او را کامل می‌شناسم. در زمین بازی اما داستان فرق می‌کند. تمام رقبا می‌دانند که حریف‌شان چگونه بازی می‌کند، اما در زمین بازی همیشه وضعیت فرق می‌کند و شما باید با این مسئله کنار بیایید.

بازی جمعه شب اولین بازی رسمی سوارز برای تیم ملی اروگوئه بعد از ۹ ماه محرومیت است. وی در پاسخ به این سؤال که آیا حادثه جام جهانی ۲۰۱۴ او را تحت‌فشار قرار نمی‌دهد، عنوان کرد: آن اتفاق مربوط به گذشته بود و به من کمک کرد که یاد بگیرم چطور باید با فشار انتقادات کنار بیایم. اروگوئه تیمی بسیار متحد است و به هیچ یک از بازیکنانش وابسته نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.