باوجود توقف آبی پوشان شهر منچستر در خانه نوریچ و فاصله قابل توجه‌شان با صدر جدول، سرمربی آنها همچنان معتقد است که شاگردانش می‌توانند قهرمان لیگ برتر شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شانس قهرمانی منچسترسیتی برای فتح لیگ برتر انگلیس در فصل جاری با تساوی بدون گل این تیم در خانه نوریچ در هفته بیست‌ونهم رقابت‌ها ضربه سنگینی خورد. با وجود این نتیجه که باعث به وجود آمدن ۹ امتیاز فاصله میان من‌سیتی و لسترسیتی صدرنشین شد، مانوئل پیگرینی، سرمربی من‌سیتی هنوز تأکید دارد که تیمش می‌تواند قهرمان شود.

پیگرینی که قبل از بازی گفته بود تیمش از ۱۰ بازی باقی‌مانده خود باید ۹ پیروزی کسب کند در پایان بازی اظهار داشت: هر بار که شما امتیاز از دست می‌دهید، کارتان سخت می‌شود اما این اتفاق نگرش ما را عوض نمی‌کند. ما تا زمانی که از نظر محاسباتی برای کسب عنوان قهرمانی شانسی داشته باشیم، تلاش‌مان را انجام خواهیم داد. شما باید همیشه به توانایی‌های‌ خود برای انجام یک کار ایمان داشته باشید.

سرمربی شیلیایی من‌سیتی افزود: اگر قبل از هفته اول فصل هم از من بپرسید که باید چه کار کنیم، می‌گویم که باید تلاش کنیم همه بازی‌ها را ببریم و حالا هم باید با همان طرز تفکر به کارمان ادامه دهیم. در پایان فصل باید دید که چند امتیاز داریم و در چه جایگاهی قرار می‌گیریم.

پیگرینی از عملکرد تیمش برابر نوریچ هم ابراز رضایت کرد و گفت: رویکرد بسیار خوبی در این بازی داشتیم و زمان تملک توپ‌مان هم بسیار خوب بود اما فضایی که برای حرکات‌مان در یک سوم دفاعی زمین حریف نیاز داشتیم را ایجاد نکردیم. ما در این بازی از پس کاری که معمولاً به آسانی انجامش می‌دهیم، برنیامدیم. ما معمولاً به خوبی فضاسازی و موقعیت گل ایجاد می‌کنیم اما این بار نوریچ با دفاع خوبش نگذاشت بازی همیشگی‌مان را ارائه کنیم. راه‌های مختلفی را برای رسیدن به هدف‌مان امتحان کردیم اما باز هم به چیزی که می‌خواستیم دست پیدا نکردیم.

بازی بعدی منچسترسیتی سه‌شنبه این هفته در لیگ قهرمانان اروپا برابر دیناموکیف است. پیگرینی با اشاره به این بازی تأکید کرد: مهمترین چیز این است که روی بازی‌مان در لیگ قهرمانان تمرکز کنیم، بازی که باید سه‌شنبه انجامش دهیم. ما تلاش‌مان را خواهیم کرد تا به مرحله بعد صعود کنیم. پس از آن باید برابر منچستریونایتد بازی کنیم و هدف‌مان در آن بازی هم کسب سه امتیاز است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.