عضو هیات رئیسه سازمان لیگ گفت: کفاشیان به خاطر عدم تعلیق فدراسیون در انتخابات شرکت نمی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر عابدینی پس از خروج از فدراسیون فوتبال گفت: بعید می دانم که کفاشیان در انتخابات شرکت کند البته چند نکته لازم به ذکر است که به آن اشاره می کنیم.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ افزود: تمدید ساعت ثبت نام مسئله ای بود که از پیش مورد نظر بود اما نتیجه ای نداشت. کفاشیان هم بر این مسئله مصمم بود که ثبت نام نکنند.

وی افزود: ظاهرا از مسئولان فدراسیون خواسته اند که اساسنامه را تغییر بدهند و باید دید که آیتم های مورد نظر آنها به تایید فیفا می رسد یا خیر. کفاشیان خودش را کنار می کشد تا تاریخ انتخابات به فوتبال ضربه نزند و به تعویق نیفتد. ما ۸ سال است که طبق این اساسنامه پیش می رویم و چطور می شود که زمان و روز ثبت نام یاد ایرادات اساسنامه می افتند.

عابدینی تصریح کرد: امروز یک جلسه ای میان سازمان بازرسی کشور و وزارت ورزش برگزار شد و این مسئله تاکید شد که اساسنامه مورد تاکید دولت قرار نگرفته است.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ افزود: در دولت های قبلی به قدری انضباط بوده که با این اساسنامه مورد استفاده قرار می گرفت.

وی در رابطه با ایرادات وارده بر اساسنامه گفت: ما با همین اساسنامه مجمع و انتخابات را برگزار کردیم. اگر این مسئله صحت داشته باشد زیر سئوال می رود.

عابدینی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا امکان تعلیق فدراسیون فوتبال وجود دارد یا خیر، تصریح کرد: تعلیق امکانش نیست اما کفاشیان می خواست از انتخابات کنار بکشد تا این تعلیق صورت نگیرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )