هافبک شیلیایی تیم فوتبال بایرن مونیخ اعلام کرد در صورتی که در لیگ قهرمانان اروپا به تیم پیشین خود گل بزند، خوشحالی نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آرتورو ویدال گفت که به احترام هم‌تیمی‌ها و هواداران تیم‌ پیشین خود، یوونتوس در صورتی که در بازی سه‌شنبه بایرن مونیخ و بیانکونری در تورین گلزنی کند، خوشحالی نمی‌کند.

ویدال که تابستان امسال از یووه جدا شد و به بایرن مونیخ پیوست به نشریه گاتزتا دلواسپورت گفت: من به عنوان یک حریف به تورین برمی‌گردم، نه یک دشمن برای یوونتوس. نمی‌دانم که آیا از من استقبال گرمی خواهد شد یا نه، اما امیدوارم که هواداران مرا هو نکنند. برای این بازی خیلی هیجان دارم، اما اینکه با پیراهن تیمی جزو یوونتوس در تورین بازی کنم برایم کمی عجیب است.

ویدال ادامه داد: اگر در این بازی گل بزنم، خوشحالی نخواهم کرد. در چهار سالی که در یوونتوس بازی کردم چیزهای زیادی یاد گرفتم و چیزهای زیاد بردم. من از یوونتوس رفتم، چون هم به نفع خودم بود و هم به نفع باشگاه یوونتوس. همه ما از این جابه‌جایی راضی بودیم.

ویدال در ادامه به شانس یووه برای کسب پنجمین اسکودتوی متوالی‌اش در این فصل از رقابت‌های سری A اشاره داشت و عنوان کرد: شک نداشتم که بیانکونری به کورس قهرمانی برمی‌گردد. حتی زمانی که تیم دوازدهم جدول بود می‌دانستم که دوباره به صدر جدول برمی‌گردد، چون ترکیب یووه، ترکیبی بسیار قدرتمند است که بازیکنان آن هرگز تسلیم نمی‌شوند. من هنوز هم بازی‌هایی یوونتوس را از تلویزیون تماشا می‌کنم. در مونیخ من تمام زندگی‌ام را یا در حال فوتبال بازی کردن یا در حال فوتبال تماشا کردن در خانه سپری می‌کنم.

ویدال درباره شانس یوونتوس و بایرن مونیخ برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نیز اظهار داشت: به نظر من شانس هر دو تیم برابر است. اگر من می‌توانستم یکی از بازیکنان یووه را بگیرم، آن بازیکن پل پوگبا بود، چون او واقعاً بازیکن سختکوشی است و می‌‌تواند به یکی از بهترین بازیکنان دنیا تبدیل شود. علاوه بر او آندره‌آ بارتزالی و لئوناردو بونوچی را هم دوست دارم. در مورد پائولو دیبالا هم باید بگویم که موفقیت او در یووه تصادفی نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.