ستاره بلژیکی بارسلونا اعتراف کرد دلش برای آرسنال تنگ شده است. او همچنین به صحبت در مورد مثلث MSN پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی تلگراف، بارسلونا در یکی از حساس ترین بازی‌های دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف آرسنال خواهد رفت.

این دیدار برای یک بازیکن خاطره انگیز خواهد بود و او کسی جز توماس فرمالن بلژیکی نیست که پیش از پیوستن به بارسلونا، بازوبند کاپیتانی آرسنال را بر بازو می بست.

او درباره حضور دوباره در ورزشگاه امارات گفت: این دیدار برای من خاص است. خاطرات بسیاری خوبی از آرسنال دارم و باید اعتراف کنم دلم برای این تیم تنگ شده است. بازی‌های آرسنال را پیگیری می کنم. بازی این تیم برابر لسترسیتی را دیدم. خیلی بازی لذت بخشی بود.

او ادامه داد: آرسنال با پیروزی برابر لسترسیتی، این شانس را دارد تا قهرمانی در لیگ جزیره را به دست آورد. الان شرایط بهتر از هر زمان دیگری است. باید تیم آرسن ونگر، قدر چنین فرصتی را بداند.

فرمالن خرید موفقی برای بارسلونا نبوده است. او بازی‌های زیادی را به خاطر آسیب دیدگی از دست داده اما این شانس را دارد که برابر آرسنال به میدان برود. او درباره مثلث MSN بارسلونا گفت: بر این باور هستم که هواداران به نوکمپ می آیند تا هنرنمایی MSN را نگاه کنند. همه دنیا از دیدن این سه بازیکن لذت می برند. بر این باور نیستم که این سه بازیکن به دنبال تحقیر کردن حریفان هستند. تاکنون ندیدم آنها بازیکنی را بزنند، بلکه تنها می خواهند از فوتبال خود لذت ببرند. این سه بازیکن، رابطه بسیار صمیمی باهم دارند و همواره در رختکن و تمرین در حال خندیدن هستند.

فرمالن درباره این سوال که چرا در بارسلونا فرصت زیادی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی ندارد نیز پاسخ داد: بازی کردن در بارسلونا با این همه ستاره بسیار سخت است. مسی نیستم تا همواره فرصت بازی داشته باشم. به هر حال از حضور در این تیم بزرگ خوشحال هستم. قبل از پیوستن به بارسلونا هم می دانستم که کار سختی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی دارم. در اینجا فرهنگ و زبان جدیدی را یاد گرفته ام و این بسیار خوشحال کننده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.