کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدیر تیم ملی فوتبال ایران گفت: بهتر بود به جای دعوت از یکسری دکتر و مهندس از بزرگان فوتبال برای نشست با دبیرکل یوفا دعوت به عمل می آمد.

به گزارش خبرنگار مهر، افشین پیروانی بعد از پایان بازی پرسپولیس با فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران درباره عدم حضور کی روش در مراسم جیانی اینفانتینو توضیحاتی را ارائه کرد.

وی گفت: اینفانتینو به دعوت کارلوس کی روش به ایران آمد. ایمیل های آن هم موجود است. بعضی ها اظهار نظرهایی کردند که جای تعجب دارد. اینفانتینو به کشورهای نزدیک ما نرفت و کارلوس کی روش تاثیر زیادی در آمدن وی به ایران داشت.

پیروانی ادامه داد: دوستانی که همراه اینفانتینو بودند گفتند نمی خواستیم راجع به بحث تاکتیک و تکنیک فوتبال صحبت کنیم. بهتر بود از بزرگانی مثل علی دایی، کریم باقری، وحید هاشمیان، امیر قلعه نویی، علی پروین، علیرضا منصوریان و کسانی که می توانستند حرفی برای گفتن داشته باشند، دعوت کنند. یکسری پزشک و مهندس دعوت شدند که واقعا جای تاسف دارد.

وی افزود: از روزی که مدیر تیم ملی شدم، خیلی جاها دعوتم کردند. می دانم که نباید بدون دعوت جایی بروم. خوشبختانه دعوتم نکردند. بد است که یکی مثل کی روش را دعوت نکنند و بعدا ایشان مجبور شود با اینفانتینو جلسه شخصی بگذارد.

پیروانی گفت: خوشحال می شوم کفاشیان را بعد از مدتها ببینم. نه حکم دارم نه قرارداد. بیاییم راجع به نداشتن ها و کمبودها صحبت کنیم. می تواند صحبت اصلی ما این باشد. خوشحال می شوم کفاشیان را یکبار دیگر از نزدیک ببینم.

مدیر تیم ملی فوتبال ایران در پایان گفت: اعلام می کنم کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال می شوم. شاید رای نیاورم ولی همینجا اعلام می کنم که در این انتخابات شرکت می کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.