تبریز - سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با اشاره به اینکه تیمش به هماهنگی و انسجام خوبی رسیده است، گفت: تلاش می کنیم در پایان فصل رتبه تک رقمی کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، فراز کمالوند شامگاه جمعه در نشست خبری پیش از بازی سرمربیان تیم های گسترش فولاد تبریز و ملوان انزلی در سالن کنفرانس مجتمع پتروشیمی تبریز با بیان اینکه اگر به هدفمان در این فصل برسیم بدون شک تیم را برای فصل بعد به کسب سهمیه آسیا خواهیم بست، افزود: البته باید برای فصل بعد چندین بازیکن خوب نیز جذب کنیم و نقاط ضعف تیمی را پوشش دهیم.

وی سپس به بازی فردای تیمش برابر ملوان بندرانزلی اشاره کرد و اظهار داشت: ملوان تیمی خوب و حریف سرسختی است که باید فردا از شرایط میزبانی خودمان استفاده کنیم و سه امتیاز کامل بازی را بگیریم.

کمالوند همچنین با بیان اینکه به خوبی تیم حریف را آنالیز کرده ایم، افزود: ما به نقاط ضعف و قوت تیم ملوان آشنا هستیم و سعی می کنیم بهترین بازی را به نمایش بگذاریم.

وی سپس ادامه داد: تیم ملوان بندر انزلی بازیکنان با تجریه ای همچون پژمان نوری دارد که می توانند در یک لحظه نتیجه بازی را عوض کنند و ما باید مراقب این بازیکنان باشیم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در ادامه به بازی هفته بعد تیمش برابر پرسپولیس اشاره کرد و گفت: بازیکنانی که برابر ملوان خوب باشند و تمرینات خوبی نیز داشته باشند در برابر تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بازی خواهند کرد.

گفتنی است؛ دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و ملوان در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر، شنبه ۲۴ بهمن از ساعت ۱۵ در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد برگزار می شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.