بازیکن تیم فولاد خوزستان برخورد گرمی با بازیکنان این تیم داشت و از سوی هواداران پرسپولیس هم مورد تشویق قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حدود ۴۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حاضر هستند و منتظرند تا بازی تیم‌های پرسپولیس و فولاد آغاز شود.

* مهرداد میناوند پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه‌ آزادی حضور دارد.

* علیرضا سلیمی، بهمن کامل، ساسان انصاری، مهرداد بایرامی، اکبر ایمانی، دورژ روستاند،‌ ماتیاس دکونفیاس، عبدالله ناصری، امید خالدی، محمد اهل شاخه و امیرحسین فشنگچی یازده بازیکن تیم فولاد برای بازی با پرسپولیس هستند.

* برانکو سرمربی پرسپولیس در زمانی که بازیکنان این تیم مشغول گرم کردن بودند به کنار زمین آمده و به شدت از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت.

* دروازه‌بانان تیم پرسپولیس به همراه مربی گلرهای این تیم زمانی که مشغول گرم کردن بودند در اقدامی عجیب تمرین را متوقف کرده و در زمین عکس یادگاری گرفتند!

* امیرحسین فشنگچی بازیکن تیم فولاد که سابقه حضور در پرسپولیس را دارد با تعدادی از بازیکنان این تیم برخورد گرمی داشت و مورد تشویق قرار گرفت.

* محمدرضا احمدی گزارشگر این بازی در زمانی که قصد رفتن به اتاق گزارشگر بازی را داشت با هواداران پرسپولیس عکس سلفی و یادگاری گرفت.

* سپاهان مقابل سایپا باعث شد تا تماشاگران پرسپولیسی به خوشحالی بپردازند.

* بلندگوی ورزشگاه از حاضران در استادیوم خواست تا در روز ۷ اسفند در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی شرکت پرشوری داشته باشند.

*کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال هم در ورزشگاه آزادی حضور یافت تا بازی را از نزدیک تماشا کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.