اعضای تیم فوتبال استقلال شب گذشته ساعت ها در فرودگاه شهید بهشتی معطل شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم استقلال پس از تساوی مقابل ذوب آهن قرار بود ساعت ۲۲ شب گذشته به تهران بازگردد و آبی ها وعده کردند ساعت ۲۱ در فرودگاه حضور پیدا کنند.

هنگامی که استقلالی ها به فرودگاه اصفهان مراجعه کردند متوجه تاخیر در پرواز شده و طبق اعلام گوینده فرودگاه مقرر شد این پرواز ساعت ۲۳ انجام شود اما با این وجود بازیکنان و اعضای تیم استقلال ساعت ۲۳:۲۰ برای سوار شدن به هواپیما فراخوانده شدند اما با گذشت دقایقی اعضای تیم استقلال از هواپیما پیاده شده و به سالن ترانزیت بازگردانده شدند. این مساله باعث ناراحتی اعضای استقلال شده بود اما یکی از مسئولان امنیت پرواز به بازیکنان اعلام کرد ظاهرا در صدور کارت پرواز برای مسافرین مشکلاتی به وجود آمده و بهدلیل مسائل امنیتی تمامی مسافران مجددا باید کنترل شوند.

معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور که صبح روز گذشته به صورت تصادفی با استقلالی ها روبرو شده بود شب گذشته با آّبی پوشان همسفر هم شد و ظاهرا به دلیل حضور وی حساست های برای مسئولان پرواز به وجود آمده بود و که مسافران باید کنترل می شدند. در نهایت با معطلی های انجام شده و سرگردانی زیاد بازیکنان و کادرفنی استقلال اعضای این تیم ساعت ۲ بامداد از اصفهان حرکت کرده و نزدیک به ساعت ۳ به تهران رسیدند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )