سرمربی تیم فوتبال هانوفر معتقد است اگر مردانش قدرت و کیفیت دقایق ابتدای بازی با دارمشتات را به معرض نمایش بگذارند، هیچوقت دست خالی از بازی خارج نخواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس مسابقات دور برگشت بوندس‌لیگا برای هانوفری‌ها با باخت آغاز شد. این تیم سنتی اما نگون‌بخت که اکنون با در اختیارداشتن ۱۴ امتیاز از ۱۸ مسابقه فصل جاری در آخرین پله جدول یعنی رده هجدهم قراردارد، تحت هدایت توماس شاف نیز بازنده شد.

مربی که اواخر سال گذشته جایگزین شد تا بلکه تیم را از سقوط نجات دهد، در کنفرانس خبری حرف‌های زد که برای هواداران پرشمار تیم، امیدبخش بود.

شاف عنوان کرد اگر تیمش بتواند نه برای دقایقی محدود بلکه برای کل زمان بازی کیفیت بالایی نظیر آنچه در ابتدای بازی با دارمشتات انجام داد، در زمین ارائه کند، هیچگاه بازنده نخواهد بود.

وی عنوان کرد: امروز باختیم اما خیلی کارها را صحیح انجام دادیم و به بسیاری از پرسش‌ها خوب جواب دادیم. اما هنوز یک پرسش کلی وجود دارد که باید تلاش کنیم بتوانیم جواب منطقی برایش بیابیم.

او ادامه داد: اگر بتوانیم عملکرد چند دقیقه ابتدای بازی با دارمشتاتی‌ها که گل زدیم و از حریف جلو زدیم، را استمرار بخشیده و در کل ۹۰ دقیقه انجام دهیم، مطمئن باشید همیشه برنده از زمین خارج خواهیم شد.

در این مصاف هوگو آلمیدا دقیقه ۱۰ برای هانوفر گلزنی کرد. در حالیکه واگنر ۳۱ و ۴۷ برای دارمشتات گل زدند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.