باشگاه ناپولی قصد دارد از میان هافبک بایرلورکوزن یا هافبک پورتو یک نفر را جذب کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» خبر داد که باشگاه ناپولی پیشنهادی ۱۵ میلیون یورویی به کریستوف کرامر، هافبک آلمانی بایرلورکوزن داده است. بر اساس همین گزارش این باشگاه ایتالیایی هکتور هررا، هافبک مکزیکی پورتو را نیز به عنوان گزینه دیگر خود زیر نظر دارد و پیشنهاد مشابهی را هم به وی داده است.

ناپولی به دنبال آن است تا یکی از این دو بازیکن را پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی به ترکیب خود اضافه کند. هافبک تیم ملی آلمان گزینه اول ناپولی است و مائوریسیو ساری ترجیح می‌دهد کرامر را که ماه آینده ۲۵ ساله می‌شود، به ترکیب خود اضافه کند. هافبک بایرلورکوزن ۱۱ بازی ملی هم با پیراهن آلمان انجام داده است.

البته بایرلورکوزن درخواست رقم ۲۰ میلیون یورو از ناپولی برای فروش کرامر کرده و این یعنی اینکه رقم پیشنهادی ناپولی ۵ میلیون یورو کمتر است.

هکتور هررا هم که در ماه آوریل ۲۶ ساله می‌شود در ماه جولای ۲۰۱۳ بود که با پیوستن به پورتو اولین حضورش در فوتبال اروپا را تجربه کرد. این هافبک مکزیکی بازیکنی گلزن‌تر نسبت به کرامر است و باشگاه پورتو برچسب قیمت ۲۵ میلیون یورویی را بر روی او زده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.