در روزی که شاگردان پپ گواردیولا در خانه هانوفر به پیروزی رسیدند، زردپوشان وستفالن مقابل میزبان خود اف‌سی کلن تن به شکست دادند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در روز دوم از هفته هفدهم بوندس‌لیگای آلمان از ساعت ۱۸ امروز (شنبه - به وقت تهران) پنج دیدار همزمان برگزار شد که در یکی از این بازی‌ها بایرن مونیخ در ورزشگاه اِچ‌دی‌آی آره‌نا موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد میزبانش، هانوفر بگذرد و اختلاف امتیاز خود با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش در جدول را به هشت امتیاز برساند.

تنها گل این بازی را توماس مولر در دقیقه ۴۰ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. باواریایی‌ها با این برد ۴۶ امتیازی شدند و جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی استحکام بخشیدند. مانول نویر، دروازه‌بان بایرن در این بازی سیصدمین بازی‌اش را در بوندس‌لیگا انجام داد. تا کنون در این رقابت‌ها تنها سه دروازه‌بان موفق به انجام بیشتر از ۳۰۰ بازی شده‌اند.

در دیگر دیدار همزمان با این مسابقه بورسیا دورتموند در خانه اف‌سی کلن با نتیجه ۲ بر یک تن به شکست داد. شاگردان توماس توخل در این دیدار با گل دقیقه ۱۸ سوکراتیس پاپاستاتوپولوس از میزبان خود پیش افتادند، ولی در دقیقه ۸۳ سیمون زولر نتیجه را برای کلن به تساوی کشاند. در ادامه و در دقیقه ۹۰ بازی آنتونی مودست گل برتری میهمان را به ثمر رساند تا دورتموند دست خالی به خانه بازگردد. زردپوشان وستفالن با این شکست ۳۸ امتیازی باقی ماندند و فاصله‌شان با بایرن صدرنشین به هشت امتیاز افزایش پیدا کرد.

در سایر دیدارهای برگزار شده عصر امروز هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

هامبورگ صفر - آگزبورگ یک اینتراخت فرانکفورت ۲ - وردربرمن یک اینگلشتات صفر- بایرلورکوزن یک

در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا بایرن مونیخ ۴۶ امتیازی صدرنشین است، بورسیا دورتموند ۳۸ امتیازی در مکان دوم جای دارد و هرتابرلین با ۲۹ امتیاز در رده سوم ایستاده است. بعد از برگزاری دیدارهای این هفته مسابقات بوندس‌لیگا تعطیل خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.