هافبک بلژیکی منچسترسیتی می گوید این تیم در دیدار برابر گلادباخ شانسش را برای سرگروه شدن امتحان خواهد کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از گاردین، منچسترسیتی در آخرین دیدار گروه خود باید برابر گلادباخ به میدان برود. سیتی تنها تیم انگلیسی است که صعود خود را به مرحله بعدی لیگ قهرمانان قطعی کرده و در دیدار آخر در حالی برابر گلادباخ به میدان می‌رود که امیدوار است یوونتوس با شکست برابر سویا باعث شود تا فیروزه‌ای پوشان شهر منچستر به عنوان تیم نخست راهی مرحله حذفی شوند.

کوین دی بروین هافبک بلژیکی منچسترسیتی درباره بازی آخر این تیم با گلادباخ گفت: زمانی که در ولفسبورگ بودم چند بار با این تیم بازی کردم. آنها تیم باکیفیتی هشستند و در این فصل که اولین فصل حضورشان در لیگ قهرمانان بود پایین‌تر از حد انتظارشان بودند. فکر می‌کنم شکست دادن بایرن مونیخ در این هفته ثابت کرد که آنها تا چقدر تیم خوبی هستند.

دی بروین ادامه داد: پایان رساندن مرحله گروهی به عنوان صدرنشین کار دشواری است، اما ما باید با شکست دادن مونشن گلادباخ شانسمان را امتحان کنیم. حتی اگر یوونتوس به یک مساوی در مقابل سویا دست یابد، ما دوم خواهیم شد، اما تلاشمان را می‌کنیم و سپس خواهیم دید که چه اتفاقاتی در بازی دیگر خواهد افتاد. ما نیاز داریم به شکستمان در مقابل استوک واکنش نشان دهیم و این بهترین فرصت است که به سرعت این کار را انجام دهیم.

او در پایان گفت: به دنبال این هستیم این فصل در هر ۴ جام ممکن به قهرمانی برسیم و فکر می‌کنم قابلیت این کار را هم داریم و تا روز آخر تلاش خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.