سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از پیروزی پرگل تیمش در هفته سیزدهم لالیگا گفت: امیدوارم این روزهای خود برای بارسلونا تداوم داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس، لوئیس انریکه در نشست خبری پس از دیدار با رئال سوسیه‌داد گفت: متاسفانه باشگاه با مشکلات زیادی دست به گریبان است و در این فضا مهمترین وظیفه ما این است که مشکلی بر مشکلات باشگاه اضافه نکنیم. در هر بازی محکوم به پیروزی هستیم تا با بهترین روحیه به استقبال روزهای سخت برویم. محکومیت‌های سنگینی از سوی یوفا و فدراسیون فوتبال اسپانیا نصیب بارسلونا شده اما من به عنوان مربی از بازیکنان خود خواسته‌ام تا با حواشی کاری نداشته باشند و فقط به پیروزی بیندیشند.

انریکه ادامه داد: تصور نمی‌کنم که در بهترین شرایط ممکن به سر می‌بریم، ما هنوز هم برای پیشرفت راه زیادی در پیش داریم و باید بدانیم که روزهای سختی در راه هستند. بازیکنان بزرگی در بارسلونا حضور دارند و من خیلی خوش شانسم که با چنین بازیکنان بزرگی فوتبال حرفه‌ای را تجربه می‌کنم، ما در قله نیستیم ولی برای فتح قله آمادگی کامل داریم و به راه خود ادامه خواهیم داد.

انریکه دباره ماتئو افزود: او بازیکن بسیار خوبی است، در کارهای دفاعی به ما کمک می‌کند و همیشه نگران وضعیت روحی او به خاطر نیمکت نشینی هستم، بازیکنان بزرگی روی نیمکت دارم که می‌توانند یک تیم کامل و مدعی را تشکیل دهند و البته بین ما رابطه‌ای بسیار صمیمانه وجود دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.