کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مهاجم تیم فوتبال سایپا گفت: در این هفته بر اساس نقاط ضعف و قوت استقلال تمرین کرده‌ایم و می‌خواهیم این تیم را شکست بدهیم.

رضا نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دیدار روز دوشنبه با استقلال گفت: بازی خیلی سختی با این تیم داریم استقلال صدرنشین جدول است و باید شش دانگ حواسمان در این بازی جمع باشد. بازی خیلی سختی است اما ما می‌خواهیم پیروز شویم.

وی در مورد اینکه سایپا می‌تواند ۳ امتیاز را از استقلال بگیرد، گفت: تمریناتی که این هفته انجام دادیم برای شکست استقلال بوده روی نقاط ضعف استقلال کار کرده‌ایم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا پیروز شویم و این پیروزی دور از دسترس نیست. هرچند کار بسیار سختی است.

نوروزی در مورد اینکه میانگین سنی سایپا زیاد است، افزود: ما در تیم‌مان هم بازیکن جوان داریم و هم بازیکن با تجربه. ابراهیم صادقی که مسن‌ترین بازیکن ما است پا به پای جوانان می‌دود و آمادگی جسمانی بسیار خوبی دارد. ما تیم خوبی هستیم.

وی در مورد اینکه چرا در این فصل فقط یک گل زده است، گفت: دو بار مصدوم شدم و ۵-۶ هفته نتوانستم بازی کنم از شرایط گلزنی‌ام در سایپا راضی نیستم و باید گل‌های بیشتری بزنم.

مهاجم اسبق پرسپولیس در مورد اینکه چرا مهاجمان فوتبال ایران در گلزنی ضعف دارند، گفت: مهاجم وقتی خود را در موقعیت گلزنی قرار می‌دهد یعنی اینکه تمرینات خوبی داشته اما برای چارچوب‌شناسی و گلزنی باید بیشتر تمرین کنیم.

وی در مورد اینکه در بازی با استقلال در ترکیب اصلی قرار دارد یا نه، گفت: ترکیب تیم هنوز مشخص نشده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.