مهاجم تیم فوتبال سایپا گفت: در این هفته بر اساس نقاط ضعف و قوت استقلال تمرین کرده‌ایم و می‌خواهیم این تیم را شکست بدهیم.

رضا نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دیدار روز دوشنبه با استقلال گفت: بازی خیلی سختی با این تیم داریم استقلال صدرنشین جدول است و باید شش دانگ حواسمان در این بازی جمع باشد. بازی خیلی سختی است اما ما می‌خواهیم پیروز شویم.

وی در مورد اینکه سایپا می‌تواند ۳ امتیاز را از استقلال بگیرد، گفت: تمریناتی که این هفته انجام دادیم برای شکست استقلال بوده روی نقاط ضعف استقلال کار کرده‌ایم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا پیروز شویم و این پیروزی دور از دسترس نیست. هرچند کار بسیار سختی است.

نوروزی در مورد اینکه میانگین سنی سایپا زیاد است، افزود: ما در تیم‌مان هم بازیکن جوان داریم و هم بازیکن با تجربه. ابراهیم صادقی که مسن‌ترین بازیکن ما است پا به پای جوانان می‌دود و آمادگی جسمانی بسیار خوبی دارد. ما تیم خوبی هستیم.

وی در مورد اینکه چرا در این فصل فقط یک گل زده است، گفت: دو بار مصدوم شدم و ۵-۶ هفته نتوانستم بازی کنم از شرایط گلزنی‌ام در سایپا راضی نیستم و باید گل‌های بیشتری بزنم.

مهاجم اسبق پرسپولیس در مورد اینکه چرا مهاجمان فوتبال ایران در گلزنی ضعف دارند، گفت: مهاجم وقتی خود را در موقعیت گلزنی قرار می‌دهد یعنی اینکه تمرینات خوبی داشته اما برای چارچوب‌شناسی و گلزنی باید بیشتر تمرین کنیم.

وی در مورد اینکه در بازی با استقلال در ترکیب اصلی قرار دارد یا نه، گفت: ترکیب تیم هنوز مشخص نشده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.