کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

نشست کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی به منظور ارزیابی برنامه‌های تیم‌های ملی فوتسال آقایان و بانوان و فوتبال ساحلی اواسط هفته جاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، عباس ترابیان از برگزاری این نشست در روز دهم آذرماه با حضور سرمربیان و سرپرستان تیم‌های ملی فوتسال آقایان و بانوان و فوتبال ساحلی خبر داد و گفت: این نشست به منظور بررسی برنامه‌های تیم‌های فوق و حضورشان در پیکارهای مختلف تشکیل می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: عملکرد تیم ملی فوتسال آقایان در رقابتهای گرند پریکس مورد بررسی قرار می‌گیرد و همچنین تمامی جوانب را برای حضور در دو تورنمنت چین و روسیه که در ماه‌های آتی برگزار می‌شود، ارزیابی خواهیم کرد چرا که این تیم رقابتهای جام ملت‌ها را در بهمن‌ماه سال جاری در ازبکستان پیش رو دارد.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی افزود: پس ارائه گزارش از سوی سرمربی و سرپرست تیم ملی فوتسال از بازی‌های تیم ملی در رقابتهای جام جهانی کوچک گواتمالا، شرایط و نکات فنی این بازی‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم.

ترابیان همچنین گفت: درباره حضور تیم ملی فوتبال ساحلی و  عملکردشان در رقابتهای بین قاره‌ای نیز گزارشی را از سرمربی و سرپرست این تیم می‌خواهیم تا ارزیابی‌های نهایی در خصوص این سه تیم داشته باشیم و با پی بردن به مشکلات، نقاط ضعف و قوت تیم ها، شرایط را برای فعالیت‌هایشان به بهترین نحو ممکن فراهم کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.