نشست کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی به منظور ارزیابی برنامه‌های تیم‌های ملی فوتسال آقایان و بانوان و فوتبال ساحلی اواسط هفته جاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، عباس ترابیان از برگزاری این نشست در روز دهم آذرماه با حضور سرمربیان و سرپرستان تیم‌های ملی فوتسال آقایان و بانوان و فوتبال ساحلی خبر داد و گفت: این نشست به منظور بررسی برنامه‌های تیم‌های فوق و حضورشان در پیکارهای مختلف تشکیل می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: عملکرد تیم ملی فوتسال آقایان در رقابتهای گرند پریکس مورد بررسی قرار می‌گیرد و همچنین تمامی جوانب را برای حضور در دو تورنمنت چین و روسیه که در ماه‌های آتی برگزار می‌شود، ارزیابی خواهیم کرد چرا که این تیم رقابتهای جام ملت‌ها را در بهمن‌ماه سال جاری در ازبکستان پیش رو دارد.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی افزود: پس ارائه گزارش از سوی سرمربی و سرپرست تیم ملی فوتسال از بازی‌های تیم ملی در رقابتهای جام جهانی کوچک گواتمالا، شرایط و نکات فنی این بازی‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم.

ترابیان همچنین گفت: درباره حضور تیم ملی فوتبال ساحلی و  عملکردشان در رقابتهای بین قاره‌ای نیز گزارشی را از سرمربی و سرپرست این تیم می‌خواهیم تا ارزیابی‌های نهایی در خصوص این سه تیم داشته باشیم و با پی بردن به مشکلات، نقاط ضعف و قوت تیم ها، شرایط را برای فعالیت‌هایشان به بهترین نحو ممکن فراهم کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.