کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم دوم شهر رم دلیل برتری تیمش در بازی هفته پنجم لیگ اروپا را تنها یک موضوع دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، استفانو پیولی، سرمربی تیم لاتزیو، دلیل برتری ۳ بریک تیمش در بازی هفته پنجم مرحله گروهی لیگ اروپا مقابل دنیپروی اوکراین را تمرین سخت دانست.

سرمربی فیروزه‌ای پوشان درباره بازی گفت: تمرینات قبل از بازی در پیروزی ما نقش مهم و سازنده‌ای داشت اما اگر در قبال نتایج تیم، یک گروه مسئول هستیم، باید بدانیم دو روز ماندن در هتل باعث پیشرفت نمی‌شود و قدرت تیم را می‌کاهد. متاسفانه در برخی مقاطع سری A  شرایط خوبی نداشتیم و این وضعیت در فوتبال ایتالیا پذیرفتنی نیست. صعود به مرحله حذفی لیگ اروپا دستاورد خوبی است. البته در حال حاضر فقط قدم اول را برداشتیم و باید در لیگ داخلی هم نتایج مطلوبی بگیریم. موظف هستیم به نتایج نامطلوب خود پایان دهیم. مشکل فعلی ما عدم ثبات است.

 پیولی برای تیمش نسخه خاصی پیچیده است و در این باره حرف‌های جالبی برای گفتن دارد: باید با کار سخت و تلاش از شرایط دشوار سربلند خارج شویم. آمار می‌گوید ما کم‌ترین فرصت شوتزنی، سانتر و فرصت را به رقبا داده‌ایم اما عدم تمرکز باعث شده گل دریافت کنیم. در این زمینه مشکل از ذهنیت و کمبود توانایی‌های فنی نیست. فقط باید تمرکز لازم برای بازیابی اشتیاق و اعتماد به نفس گذشته را داشته باشیم.به کار خودمان اعتقاد داریم. در سری A  پیشروی کرده‌ایم و مرحله گروهی لیگ اروپا را هم با موفقیت پشت سر گذاشته‌ایم.

او در پایان درباره سیستم تغییر یافته تیمش در این بازی از ۴-۲-۴ به ۲-۴-۴ گفت: با ۳ مهاجم مرکز قدرتمندی، شخصیت بالاتری را در زمین بازی به دست می‌آوریم. سیستم الزامی برای پیروزی نیست و اشتیاق و تمرکز است که برتری یک تیم را رقم می‎‌زند. رعایت اصول بازی و تسلط  بر فضا و زمان، اصول مورد تاکید من برای موفقیت است. به عنوان یک مربی هرگز نباید بازیکنی را در پستی که برایش ساخته نشده، مورد استفاده قرار بدهید.

 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.