کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فوتبال راه آهن یزدان گفت: از اعتماد آقای رحیمی، هیات مدیره و مالک باشگاه ممنونم و پاسخ اعتماد آنها را خواهم داد.

به گزارش ایسنا، مهدی تارتار در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه راه آهن یزدان در خصوص تمدید قراردادش به مدت ۵ فصل با این باشگاه اظهار داشت: اولین روزی که به باشگاه رفتم و با آقای رحیمی جلسه داشتم به من گفتند اگر برای یک فصل به اینجا آمده‌ای بهتر است مذاکره نکنیم. همان جا هم قرار شد من برنامه ۵ ساله‌ام را به باشگاه بدهم و باشگاه هم برنامه خود را آماده کرده بود. وقتی دیدیم شرایط فراهم است تا پایان فصل ۱۳۹۹-۱۴۰۰ قراردادم را تمدید کردم و از اعتماد آقای رحیمی، هیات مدیره و مالک باشگاه ممنونم و پاسخ اعتماد آنها را خواهم داد.

او ادامه داد: ما مربیان در ایران با برنامه‌های موقت و کوتاه مدت وارد باشگاه‌ها می‌شویم و به اصطلاح همیشه ساک‌مان را روی دوش‌مان نگاه می‌داریم. اگر همه باشگاه‌ها مانند راه آهن یزدان برنامه بلند مدت داشته باشند، من مربی هم با آرامش بیشتر و بهتر تصمیم می‌گیرم و این به نفع فوتبال ماست.

تارتار افزود: خوشبختانه رحیمی یک مدیر فوتبالی و کاربلد است و مدیریت کلان باشگاه هم همین تفکر حرفه‌ای را دنبال می‌کند و کار کردن در چنین مجموعه‌ای لذتبخش است. اینکه مثلا پس از مصدومیت محسن ایران‌نژاد قرارداد او یک فصل دیگر تمدید می‌شود یا از من برنامه بلند مدت می‌خواهند و قرارداد ۵ ساله می‌بندند نشان از حاکم بودن تفکر حرفه‌ای است و از این بابت خوشحالم.

سرمربی راه آهن یزدان درباره نتایج این تیم و برنامه‌اش برای نیم فصل هم گفت: نتایج خوب نبوده و تیمی که نتیجه نگیرد همه در ناکامی آن سهیم هستیم اما ان‌شاءالله با همدلی و رفاقت و تلاش بیشتر در ادامه بتوانیم موفق باشیم. فعلا تمرکزمان روی بازی‌های باقیمانده تا نیم فصل است و آن زمان برای تقویت تیم تصمیم خواهیم گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.