سرمربی تیم فوتبال راه آهن یزدان گفت: از اعتماد آقای رحیمی، هیات مدیره و مالک باشگاه ممنونم و پاسخ اعتماد آنها را خواهم داد.

به گزارش ایسنا، مهدی تارتار در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه راه آهن یزدان در خصوص تمدید قراردادش به مدت ۵ فصل با این باشگاه اظهار داشت: اولین روزی که به باشگاه رفتم و با آقای رحیمی جلسه داشتم به من گفتند اگر برای یک فصل به اینجا آمده‌ای بهتر است مذاکره نکنیم. همان جا هم قرار شد من برنامه ۵ ساله‌ام را به باشگاه بدهم و باشگاه هم برنامه خود را آماده کرده بود. وقتی دیدیم شرایط فراهم است تا پایان فصل ۱۳۹۹-۱۴۰۰ قراردادم را تمدید کردم و از اعتماد آقای رحیمی، هیات مدیره و مالک باشگاه ممنونم و پاسخ اعتماد آنها را خواهم داد.

او ادامه داد: ما مربیان در ایران با برنامه‌های موقت و کوتاه مدت وارد باشگاه‌ها می‌شویم و به اصطلاح همیشه ساک‌مان را روی دوش‌مان نگاه می‌داریم. اگر همه باشگاه‌ها مانند راه آهن یزدان برنامه بلند مدت داشته باشند، من مربی هم با آرامش بیشتر و بهتر تصمیم می‌گیرم و این به نفع فوتبال ماست.

تارتار افزود: خوشبختانه رحیمی یک مدیر فوتبالی و کاربلد است و مدیریت کلان باشگاه هم همین تفکر حرفه‌ای را دنبال می‌کند و کار کردن در چنین مجموعه‌ای لذتبخش است. اینکه مثلا پس از مصدومیت محسن ایران‌نژاد قرارداد او یک فصل دیگر تمدید می‌شود یا از من برنامه بلند مدت می‌خواهند و قرارداد ۵ ساله می‌بندند نشان از حاکم بودن تفکر حرفه‌ای است و از این بابت خوشحالم.

سرمربی راه آهن یزدان درباره نتایج این تیم و برنامه‌اش برای نیم فصل هم گفت: نتایج خوب نبوده و تیمی که نتیجه نگیرد همه در ناکامی آن سهیم هستیم اما ان‌شاءالله با همدلی و رفاقت و تلاش بیشتر در ادامه بتوانیم موفق باشیم. فعلا تمرکزمان روی بازی‌های باقیمانده تا نیم فصل است و آن زمان برای تقویت تیم تصمیم خواهیم گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.