اصفهان - مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: ما در مسابقه امروز تلاش بسیاری از خود به نمایش گذاشتیم اما بضاعت تیم سپاهان همین بود و باید دوباره به اوج بازگردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب گردانی شامگاه سه‌شنبه پس از شکست مقابل ذوب‌آهن اصفهان در نیمه‌نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور با اشاره به شرایط این مسابقه اظهار داشت: امروز سپاهان و ذوب‌آهن عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند و ما بسیار خوب جنگیدیم اما در ضربات پنالتی، متحمل شکست شدیم.

وی با بیان اینکه بضاعت تیم سپاهان در همین حد است، تصریح کرد: به هر حال ما همه تلاش خود را به کار گرفتیم اما باید در ادامه نیز شرایط خود را بهبود بخشیده و دوباره به دوران اوج خود بازگردیم.

مدافع تیم سپاهان تصریح کرد: ما امروز بیشتر از ذوب‌آهن موقعیت داشتیم اما متأسفانه شانس چندانی نداشته و از موقعیت‌های خود مقابل ذوب‌آهن استفاده نکردیم.

کیفیت چمن بر شرایط مسابقه تأثیرگذار بود

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان اصفهان نیز پس از این شکست اظهار داشت: به هر حال ذوب‌آهن یکی از تیم‌های مدعی ایران به شمار می‌رود اما خوشحال هستم که امروز دو بار عقب افتاده و دوباره گلزنی کردیم اما امیدوارم در ادامه بهتر شویم.

شهاب گردان با بیان اینکه کیفیت چمن بر شرایط مسابقه تأثیرگذار بود، اضافه کرد: اگر کیفیت چمن مسابقه به گونه‌ای دیگر بود، نتیجه چیز دیگری رقم می‌خورد اما در نهایت ذوب‌آهن پیروز مسابقه شده و من این پیروزی را به آنها تبریک می‌گویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.