ستاره سوئدی پاری سن ژرمن درباره آرزوهای بزرگش پیش از بازنشستگی صحبت کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از رویترز، زلاتان ابراهیموویچ در فصل جاری عملکرد درخشانی داشته است. او امیدوار است که بتواند قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

او درباره این سوال که چه رویایی در آینده دارد، به صحبت پرداخت و گفت: رویایم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است و نهایت تلاشم را به کار می‌گیرم تا قهرمانی در این رقابت بزرگ را تجربه کنم. لیگ قهرمانان اروپا، میدان بسیار سختی است و تیمی می‌تواند قهرمان شود که تلاش زیادی داشته باشد.

این بازیکن سوئدی ادامه داد: به توانایی‌هایم ایمان دارم. همواره فشار زیادی را تحمل می‌کنم اما این فشار، مرا اذیت نمی‌کند بلکه باعث می‌شود تا هواداران را خوشحال کنم. پاری سن ژرمن تیم بزرگی است و همواره برای موفقیت آن تلاش کرده‌ام. در سال جاری هم شانس قهرمانی در هر رقابتی هستیم و تلاش می‌کنیم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کنم.

پاری سن ژرمن در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه همین هفته به مصاف مالمو سوئد می‌رود که این تقابل ابراهیموویچ با هم‌تیمی‌های پیشین‌اش است. او در این‌باره گفت: بازگشت به خانه چه با شکست همراه باشد و چه با پیروزی، اتفاق بسیار نیکویی برای من است. هیچ‌گاه چنین خاطره‌ای را فراموش نخواهم کرد. به همه شهروندان شهر مالمو قول دادم از این دیدار لذت ببرند و به همین خاطر، تلویزیونی بزرگی را در میدان بزرگ شهر نصب می‌کنیم تا همه از دیدن این بازی لذت ببرند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.