منصور پورحیدری امروز در تمرین استقلال از عملکرد تیم ملی تمجید کرد.

آریا صالحی - خبرگزاری خبرآنلاین؛ منصور پورحیدری امروز در اقدامی عجیب از نتیجه تیم ملی فوتبال مقابل عمان دفاع کرد. او در این مصاحبه گفت: « در خانه حریف یک امتیاز گرفتن خوب است. ما یک امتیاز حساس را از عمان گرفتیم.»

پورحیدری حتی پا را فراتر گذاشت و درمورد اردوهای بلند مدت تیم ملی، موضعی گرفت که مخالف موضع بسیاری از مربیان ایرانی است. پورحیدری درمورد اردوهای بلند مدت گفت: «به نظرم برای کروش ۲۰ روز کم است و باید اردوها ۳۰ تا ۴۰ روز باشند تا تیم بتواند نتایج لازم را بگیرد. امیدوارم تیم ملی بتواند همیشه با تیم های بزرگ بازی کند و به آن چیزی که می خواهد برسد.»

او در حالی از نتیجه تیم ملی مقابل عمان دفاع کرد که تعدادی از مربیان داخلی به خاطر تساوی تیم ملی مقابل عمان، علیه کروش موضع گرفته و از سرمربی پرتغالی تیم ملی انتقاد کرده اند. نکته جالب اینجاست که پرویز مظلومی سرمربی استقلال هم جزو افرادی بود که از کروش انتقاد کرد و در مصاحبه ای گفت: «۲۰ روز لیگ را تعطیل کردیم که با عمان مساوی کنیم؟»

دفاع پورحیدری از کروش دقیقا در شرایطی انجام شده که شایعه شده مظلومی و پورحیدری به مشکل خورده اند. گرچه پورحیدری همین امروز در مصاحبه اش اختلاف با کادر فنی استقلال را رد کرده، اما بلافاصله جمله ای به زبان آورده که نشان می دهد او واقعا با مظلومی مشکل داره و فقط نمی خواهد آن را رسانه ای کند. پورحیدری که بابت بی خبر بودن از تغییر ساعت تمرین استقلال ناراحت است، امروز گفت: «مظلومی و دستیارانش من را دریبل زده و به من نگفته بودند تمرین از بعد از ظهر به ظهر تغییر پیدا کرده. به همین دلیل حتی یک بار بعد از ظهر به زمین شماره دو آمدم و تازه متوجه شدم که ساعت تمرین عوض شده است.»

حالا انتقاد از کروش این شائبه را ایجاد کرده که آیا پورحیدری به خاطر اختلاف نظرش با مظلومی تصمیم گرفته از کروش دفاع کند؟ این شائبه مخصوصا زمانی جدی تر می شود که نگاهی به گذشته داشته باشیم و متوجه شویم که پورحیدری هیچ وقت جزو مدافعان سرسخت کروش نبوده که حالا بخواهد در این هجمه علیه کروش، برخلاف آب شنا کند و پشت کروش دربیاید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.