تساوی تیم ملی مقابل عمان بار دیگر باعث شد منتقدان اعتراض به کروش را از سر بگیرند و پای این اعتراض ها حتی به بخش خبری ۲۰:۳۰ هم باز شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی رضوانی مجری آیتم خارج از گود بخش خبری۲۰:۳۰ به خاطر تساوی تیم ملی مقابل عمان یک بار دیگر به سرمربی تیم ملی تاخت وبیان شائبه سنگ اندازی بعضی ها در راه تیم ملی از سوی کروش را از اساس غلط دانست واین بعضی ها را دشمنان فرضی کروش خواند. رضوانی که در کل به خاطر گزارشی که یک باردرباره زندگی شخصی کروش پخش کرده و در این رابطه اتهام هایی به او وارد کرده، مدتیاست در تمرین تیم ملی جایی ندارد و کروش هم با او مصاحبه ای انجام نمی دهد، از هرفرصتی برای انتقاد از سرمربی تیم ملی استفاده می کند.

این بار هم تساوی ایران مقابل عمانی که ۱۴سال است تیم ملی ایران در شکست دادنشناکام بوده، آن هم در دیدار خارج از خانه باعث شد تا او و دیگر منتقدان، اعتراض بهکروش را از سر بگیرند و این در حالی است که کروش خودش بعد از پایان بازی به بدبازی کردن تیم مقابل عمان معترف بود، اما جالب است که حتی منصور پورحیدری که درکارنامه سرمربیگریش در تیم ملی باخت ۴ بر ۲ مقابل عمان در بازی های آسیایی رادارد، این تساوی را برای تیم ملی فاجعه دانسته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.