محرومیت موقت سپ بلاتر از سمت ریاست فیفا از عناوین مهم روزنامه های ورزشی اسپانیاست.

به گزارش ایسنا، روز گذشته محرومیت بلاتر اعلام شد و او به دلیل دادن رشوه به میشل پلاتینی تا سه ماه از ریاست بر فیفا محروم شد. در زیر نگاهی داریم به عناوین مهم صفحه نخست روزنامه های ورزشی اسپانیا.

مارکا

تیتر نخست این روزنامه به لوکا مودریچ و کواچیچ اختصاص دارد. دو بازیکن کروات رئال مادرید خواهان قهرمانی در لیگای اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا هستند. آنها معتقد هستند که رئال مادرید از نظر بازیکن و باشگاه بزرگترین تیم دنیاست.

این نشریه به آرامش در والدبباس، کمپ تمرینی رئال مادرید اشاره دارد. سرخیو راموس و رافائل بنتیس در مصاحبه های اخیر خود از یکدیگر انتقاد کرده بودند، اما دیروز مدافع رئال مادرید و سرمربی این تیم در تمرینات حاضر شدند و همه چیز در آرامش گذشت.

این روزنامه به برکناری موقت سپ بلاتر رییس فیفا اشاره دارد. بلاتر ۹۰ روز از انجام هرگونه فعالیت ورزشی محروم شد و یک ماه قبل از انتخابات ریاست فیفا محرومیت او تمام می شود.

این نشریه به دیدار حساس آلبانی و صربستان در مرحله مقدماتی جام ملت های اروپا ۲۰۱۴ فرانسه اشاره دارد. این دیدار به شدت تحت حفاظت نیروهای امنیتی برگزار می شود.

آس

تیتر نخست این روزنامه به کارلو آنچلوتی اختصاص دارد. سرمربی سابق رئال مادرید گفت: در رئال هرکسی پیروز و قهرمان نشود او را برکنار خواهند کرد. کسب دهمین قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا من را مطمئن کرد که یک سال دیگر می توانم در رئال حضور داشته باشم. فکر نمی کنم که رونالدو تیم خود را عوض کند.

همچنین برکناری موقت سه ماهه سپ بلاتر به دلیل پرداخت رشوه از عناوین این نشریه است.

اظهارات رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا از عناوین این روزنامه است. خاویر تباس گفت: در آینده می توان بازی های لالیگا و جام حذفی را در خارج از اسپانیا بازی کرد.

موندو دپورتیوو

تیتر نخست این روزنامه به نولیتو اختصاص دارد. بارسا علاقه مند به جذب بازیکن اسپانیایی تیم سلتاویگو است. نولیتو قرارداد خود با سلتاویگو را تمدید نکرد و در انتظار آینده است. بازیکن سابق بارسلونا، لوییس انریکه سرمربی حال حاضر آبی اناری پوشان را فردی مهم در دوران بازیگری خود عنوان کرد.

این نشریه به توافق اولیه میان پپ گواردیولا و منچستر سیتی اشاره دارد. بایرن مونیخ نمی خواهد در پایان این فصل قرارداد سرمربی اسپانیولی خود را تمدید کند.

این روزنامه به سخنان سرخیو روبرتو بازیکن آبی اناری پوشان اشاره کرد. او گفت: اگر نولیتو به بارسلونا بیاید باعث خوشحالی تیم خواهد شد.

اسپورت

تیتر نخست این روزنامه به بارسلونا اشاره دارد. این باشگاه چند بازیکن را مد نظر قرار داده است تا در زمستان به این تیم بپیوندند. لارسن بازین سابق آبی اناری پوشان یکی از گزینه هاست، اما لوییس انریکه خواهان جذب نولیتوست.

این نشریه به برکناری موقت بلاتر اشاره دارد. رییس فیفا ۳ ماه محروم شد.

این روزنامه به ژوزه مورینیو اشاره دارد. جدایی سرمربی تیم چلسی ۵۰ میلیون یورو ارزش خواهد داشت.

این نشریه به سخنان فرانک رایکارد اشاره دارد. او درباره بارسلونا و بازیکنان جدید تیم گفت: امضای قرارداد با آردا توران خریدی فوق العاده بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.