کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

رییس دپارتمان فوتبال ساحلی معتقد است پخش زنده مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتبال ساحلی اتفاق بسیار خوبی بود.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، پریا شهریاری، رییس دپارتمان فوتبال ساحلی درخصوص پخش دیدارهای فوتبال ساحلی گفت: متاسفانه در سال های گذشته هیچ کدام از مسابقات رسمی و دوستانه تیم ملی فوتبال ساحلی فوتبال ساحلی از تلویزیون پخش نمی شد و بدون شک این موضوع یکی از مواردی است که مانع پیشرفت سریع این رشته را گرفته بود و طی آن این رشته و حتی بازیکنان تیم ملی برای مردم ناشناخته بودند.

شهریاری در ادامه افزود: از چهار سال پیش در دپارتمان فوتبال ساحلی سعی کردیم رایزنی های لازم را با صدا و سیما انجام دهیم و خوشبختانه با همکاری بسیار خوب صدا و سیما تمام مسابقات دوستانه و رسمی  اعم از مسابقات قهرمانی آسیا و رقابت های جام جهانی از شبکه های سوم و ورزش به طور مستقیم پخش شده است.

رییس دپارتمان فوتبال ساحلی درباره پخش زنده مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی گفت: امسال پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر، جلساتی با نمایندگان شبکه ورزش برگزار کردیم و قول مساعد دادند که در صورت پخش مسابقات بصورت زنده از شبکه های استانی، این مسابقات را از شبکه ورزش  پخش می کنند . متاسفانه به جز دو باشگاه ملوان بندرگز و گلساپوش یزد هیچ کدام از باشگاهها نتوانستند مسابقات را از شبکه استانی خود پخش کنند و فقط مسابقات این دو باشگاه به صورت زنده از شبکه ورزش پخش شد . دپارتمان فوتبال ساحلی طبق قولی که به باشگاهها داده بود وظیفه خود را انجام داد و از این پس وظیفه استان ها است تا با پیگیری مسابقات لیگ برتر تیم خود را از شبکه استانی زنده پخش کنند .

وی در پایان گفت: پخش لیگ برتر فوتبال ساحلی اتفاق بسیار خوبی بود که در این فصل رخ داد و امیداوریم فصل آینده شاهد این باشیم که تمامی مسابقات از شبکه های استانی و صدا و سیما بصورت زنده پخش می شود . در ضمن جا دارد از همکاری بسیار خوب صدا و سیما و شبکه های سه و ورزش تشکر ویژه ای داشته باشم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.