رییس دپارتمان فوتبال ساحلی معتقد است پخش زنده مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتبال ساحلی اتفاق بسیار خوبی بود.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، پریا شهریاری، رییس دپارتمان فوتبال ساحلی درخصوص پخش دیدارهای فوتبال ساحلی گفت: متاسفانه در سال های گذشته هیچ کدام از مسابقات رسمی و دوستانه تیم ملی فوتبال ساحلی فوتبال ساحلی از تلویزیون پخش نمی شد و بدون شک این موضوع یکی از مواردی است که مانع پیشرفت سریع این رشته را گرفته بود و طی آن این رشته و حتی بازیکنان تیم ملی برای مردم ناشناخته بودند.

شهریاری در ادامه افزود: از چهار سال پیش در دپارتمان فوتبال ساحلی سعی کردیم رایزنی های لازم را با صدا و سیما انجام دهیم و خوشبختانه با همکاری بسیار خوب صدا و سیما تمام مسابقات دوستانه و رسمی  اعم از مسابقات قهرمانی آسیا و رقابت های جام جهانی از شبکه های سوم و ورزش به طور مستقیم پخش شده است.

رییس دپارتمان فوتبال ساحلی درباره پخش زنده مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی گفت: امسال پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر، جلساتی با نمایندگان شبکه ورزش برگزار کردیم و قول مساعد دادند که در صورت پخش مسابقات بصورت زنده از شبکه های استانی، این مسابقات را از شبکه ورزش  پخش می کنند . متاسفانه به جز دو باشگاه ملوان بندرگز و گلساپوش یزد هیچ کدام از باشگاهها نتوانستند مسابقات را از شبکه استانی خود پخش کنند و فقط مسابقات این دو باشگاه به صورت زنده از شبکه ورزش پخش شد . دپارتمان فوتبال ساحلی طبق قولی که به باشگاهها داده بود وظیفه خود را انجام داد و از این پس وظیفه استان ها است تا با پیگیری مسابقات لیگ برتر تیم خود را از شبکه استانی زنده پخش کنند .

وی در پایان گفت: پخش لیگ برتر فوتبال ساحلی اتفاق بسیار خوبی بود که در این فصل رخ داد و امیداوریم فصل آینده شاهد این باشیم که تمامی مسابقات از شبکه های استانی و صدا و سیما بصورت زنده پخش می شود . در ضمن جا دارد از همکاری بسیار خوب صدا و سیما و شبکه های سه و ورزش تشکر ویژه ای داشته باشم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.