کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فوتسال میثاق گفت: قرار است که با مسئولان میثاق جلسه‌ای داشته باشم و با آنها اتمام حجت کنم.

رضا لک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط تیم فوتسال میثاق اظهار داشت: پس از مشکلاتی که برای تیم به وجود آمد و بازگشت من از سه هفته برگزار شده توانستیم ۷ امتیاز بگیریم. فکر می‌کنم اگر مشکلات ما در این فصل وجود نداشت می‌توانستیم جزء ۳ تیم بالای جدول قرار بگیریم.

وی در مورد اینکه چه زمانی قرار است مشکلات حل شود، تصریح کرد: مسئولان قول داده‌اند که این هفته مشکلات برطرف شود. به هر حال مسائل مالی حق بازیکن است و وقتی این موارد ادامه‌دار می‌شود بازیکنان را اذیت می‌کنند. این موضوع باعث می‌شود که بازیکنان فشار زیادی را تحمل کنند و امیدوارم مسئولان تدابیری را بیندیشند که حق و حقوق بازیکنان پرداخت شود.

سرمربی میثاق در مورد اینکه آیا قرار است او تا پایان فصل به کارش در این تیم ادامه دهد، تأکید کرد: من خیلی قصد ندارم در مورد جزئیات صحبت کنم اما قرار است پس از آخرین بازی ما در نیم‌فصل جلسه‌ای را با خلیلی مالک باشگاه داشته باشم و در خصوص ادامه لیگ با هم صحبت کنیم. میثاق در بخش‌های زیادی باید تجهیز شود. ما در ابتدای فصل مهلت نقل و انتقال را از دست دادیم.

لک خاطرنشان کرد: ما نمی‌توانیم با ۸-۷ بازیکن تمام لیگ را برگزار کنیم. این شرایط برای ما دشوار است و قطعا باید بازیکنانی به تیم اضافه شوند. در جلسه پس از بازی مقابل مس در مورد این مسائل صحبت می‌کنیم و اتمام حجت خواهیم کرد. من از دو تیم پیشنهاد خوبی دارم و حالا باید ببینیم نتیجه جلسه به کجا کشیده می‌شود.

وی در خصوص رویایی با مس سونگون در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر یادآور شد: مس تیم خوب و قدرتمندی دارد که امکانات آنها هم مناسب است اما ما هم در زمین خودمان بازی داریم. دو بازی این تیم را آنالیز کردیم و به دنبال این هستیم که ۳ امتیاز بازی را از آن خود کنیم که در این صورت می‌توانیم در پایان نیم‌فصل حداقل در بین ۵-۴ تیم اول قرار بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.