سرمربی رئال مادرید شرایط بازیکنان را خوب توصیف و پیروزی در داربی شهر مادرید را هدف تیم عنوان کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از مارکا، رافائل بنیتس درباره داربی فردا برابر اتلتیکو مادرید در لالیگا گفت: این دیدار از همه لحاظ با بازی‌های دیگر فرق می‌کند. اتلتیکو تیمی منظم است و بازیکنان خوبی دارد. می‌دانیم که بازی سختی پیش رو داریم. باید بر اساس ویژگی‌های فردی و ارائه فوتبال زیبا در برابر حریف پیروز شویم.

سرمربی رئال مادرید افزود: برای پیروزی به میدان می‌رویم ولی روش‌های زیادی برای برد وجود دارد. کمی از بازی به برنامه‌ریزی اتلتیکو بستگی دارد. ما می‌دانیم که چه کاری قرار است انجام بدهیم. هر لحظه در فصل متفاوت است، نباید به گذشته نگاه کرد چون همه چیز عوض شده است.

بنتیس در ادامه گفت: اگر آنها منتظر بمانند، ما توپ را تحت هدایت خود قرار می‌دهیم و مالکیت توپ را در دست خواهیم داشت و باید مانع از ضدحملات آنان شویم. البته اتلتیکو می‌تواند ما را تحت فشار قرار دهد و نگذارد که بازی تحت اختیار ما باشد. برای تمام فرضیات خود را آماده کردیم.

او درارتباط با بازگشت گرت بیل و سرخیو راموس و مصدومیت خامس رودریگس اظهار کرد: خامس پنجشنبه دوباره دچار مصدومیت شد و به این بازی نمی‌رسد. پزشک و مربی تیم کلمبیا در شهر مادرید هستند. این بازیکن در بازی یکشنبه حضور نخواهد داشت و قریب به یقین برای تیم ملی کلمبیا هم به میدان نخواهد رفت. بیل و راموس برای این بازی دعوت شدند، اما مشخص نیست که در ترکیب اصلی قرار بگیرند. کاملا برای این بازی آماده هستند، ولی بستگی به شرایط بازی دارد. بازیکنانی وجود دارند که ۱۰۰ درصد آماده نیستند، اما مفیدتر هستند.

سرمربی رئال مادرید معتقد است که تیم در شرایط خوبی به سر می‌برد و افزود: برخی چیزها را باید بهتر کنیم اما طبق آمار و برخورد مردم می‌دانیم که در مسیر درستی قرار داریم.

بنتیس در پایان درباره رکوردشکنی کریستیانو رونالدو گفت: آمار اینجا هستند امیدوارم که گلزنی او ادامه داشته باشد و سال‌ها از آن لذت ببریم. کاری که رونالدو انجام داد در تاریخ رئال مادرید از اهمیت زیادی برخوردار است، اما امیدوارم که به این روش خود ادامه دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.