یحیی‌ گل‌محمدی می‌گوید دیدار برابر فولاد روز خوب بازیکنان‌ تیمش بود.

به گزارش ایسنا منطقه خوزستان، سرمربی تیم ذوب آهن پس از دیدار دو تیم ذوب آهن و فولاد اظهار کرد: بازی سختی را بردیم و با توجه به شرایط آب و هوایی و شرایط حریف که باانگیزه بود، نیمه اول خودمان را به حریف دیکته کردیم و به گل رسیدیم. در نیمه دوم نیز توانستیم حفظ توپ کنیم و راه‌های نفوذ فولاد را ببندیم. من از تیمم در نیمه اول بسیار راضی بودم.

وی ادامه داد: نیمه دوم طبیعی بود که فولاد فشار بیاورد و ما با دفاع منطقی‌مان حملات آن‌ها را خنثی کردیم و جا دارد از بازیکنانم تشکر کنم چرا که روز خوب آن‌ها بود و توانستیم برد شیرینی را کسب کنیم.

گل‌محمدی درباره مصدومیت رضایی گفت: برای کاوه رضایی بسیار ناراحتم. شاید به خاطر اتفاقی که برای او افتاد شیرینی برد این بازی برای ما کامل نشد و امیدوارم شرایط بهتری پیدا کند.

وی درخصوص عملکرد فولاد خوزستان بیان کرد: فولاد همیشه تیم خوبی بوده و هست و بازیکنان و مربی شایسته‌ای دارد. اگر به این تیم فرصت داده شود، می‌توانند در بازی‌های آینده‌ نتایج بهتری کسب کنند.

سرمربی تیم ذوب آهن درخصوص فراز و نشیب‌های ذوب آهن در ابتدای فصل عنوان کرد: دو هفته اول نتیجه خوبی نگرفتیم ولی در ۴ هفته بعد بهتر کار کردیم و بازی‌های بهتری را ارائه دادیم. ما در بازی بعد در جام حذفی باید عملکرد خوبی داشته باشیم و همچنین سعی داریم در لیگ برتر نیز این روند را ادامه دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.