هفته سوم لالیگا برای ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها هفته‌ای به یاد ماندنی شد، چون او با یک تیر چند نشان زد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پیروزی ۶ بر صفر امروز (شنبه) رئال‌مادرید در خانه اسپانیول، کریستیانو رونالدو با پنج گلی که زد ستاره بی‌چون و چرای میدان بود.

او که در دو هفته قبلی لالیگا نتوانسته بود حتی یک گل بزند به یکباره ناکامی‌های هفته‌های قبل را جبران کرد تا نشان دهد هنوز هم برترین گلزن کهکشانی‌ها است.

رونالدو که برای دومین بار در یکی از بازی‌هایش در لالیگا پنج گل زد، نه تنها به ناکامی دو هفته‌ای خود برای گشودن دروازه‌ حریفان پایان داد بلکه رکورد رائول گونزالس را به عنوان برترین گلزن تاریخ باشگاه رئال‌مادرید شکست.

پنج گل کریس به اسپانیول او را در لالیگا ۲۳۱ گله کرد و بالاتر از رائول ۲۳۱ گله، آلفردو دی‌استفانوی ۲۱۶ گله و سانتیانای ۱۸۶ گله قرار داد.

رونالدو حالا در جدول برترین گلزنان تاریخ لالیگا تنها سه نفر را بالاتر از خود می‌بیند که این سه نفر عبارتند از لیونل مسی ۲۸۵ گله، تلمو سارای ۲۵۱ گله و هوگو سانچس ۲۳۴ گله.

رونالدو همچنین در بازی برابر اسپانیول با سه گلی که در نیمه اول به ثمر رساند چهارمین هت‌تریک سریع خود در لالیگا را هم در عرض ۱۶ دقیقه به ثبت رساند تا اکنون با لیونل مسی در رکورد داشتن هت‌تریک در لالیگا برابر شود. هر دو بازیکن تا کنون ۲۱ بار در لالیگا هت‌تریک کرده‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.